مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه از آغاز عملیات ساخت مسیر مونوریل کرمانشاه از هفته آینده خبر داد و گفت: بر اساس زمان بندی تعیین شده، امیدواریم پروژه مونوریل کرمانشاه ظرف 42 ماه به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۴۴۴۴۲۱

"سعید سلیم ساسانی" در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: کار ساخت مسیر مونوریل کرمانشاه از بخش میانی پروژه یعنی از حد فاصل پل ولایت تا میدان سپاه از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این‌که چرا کار اجرایی پروژه از ابتدای مسیر آن یعنی از میدان مسکن(معلم) آغاز نمی‌شود؟، گفت: با توجه به این‌که بخش ابتدایی مسیر در بلوار تاق بستان قرار دارد و ما هنوز بر سر برخی مسایل با میراث فرهنگی در حال رایزنی هستیم، تصمیم گرفتیم عملیات اجرایی مسیر منوریل را از بخش میانی آن شروع کنیم.

ساسانی عنوان کرد: پس از رایزنی با میراث فرهنگی، کار ساخت قطعه اول مسیر مونوریل کرمانشاه نیز در ماه‌های آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: بزودی با آغاز عملیات ساخت مسیر مونوریل، برخی منع ترددها را در مسیر شاهد خواهیم بود؛ پیشاپیش همکاری همشهریان را برای اجرای سریعتر پروژه می‌طلبیم.

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه، کل اعتبار این پروژه را 4000 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در سفر مقام معظم رهبری، اعتباری به این پروژه اختصاص یافت که در حال رایزنی برای تخصیص آن هستیم.

وی بیان کرد: مونوریل کرمانشاه به صورت روگذر در طول 13 کیلومتر از میدان مسکن تا میدان فردوسی ساخته می‌شود؛ در این مسیر 12 ایستگاه پیش بینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها