در پایان دومین روز رقابتهای جهانی آیواز 2011

شمار مدالهای کاروان "شور محرم" به 28 رسید

در ادامه روند پرغرور کسب مدال های رنگین تیم ملی ایران در رقابتهای آیواز، ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان موفق به کسب 10 مدال طلا، 13 نقره و 5 برنز شدند.
کد خبر: ۴۴۳۹۳۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولان ایران، مدال های تیم ملی کشورمان در رشته های زیر به دست آمد.

دو و میدانی:

دو و میدانی کاران جانباز و معلول در جریان دومین روز رقابتها موفق به کسب یک مدال طلا و 3 نقره به شرح زیر شدند:

- خانم اعظم خدایاری ، ماده ی پرتاب دیسک کلاس F57، با ثبت رکورد 26 متر و 47 سانتی متر مدال طلا را بر گردن آویخت.

- خانم فاطمه منتظری ، ماده ی پرتاب وزنه کلاس F58 ، با ثبت رکورد 8 متر و 29 سانتی متر در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره را از آن خود کرد.

- خانم مرضیه صدقی ، ماده ی پرتاب وزنه ، کلاس F54 ، با ثبت رکورد 5 متر و 95 سانتی متر، موفق به کسب مدال نقره شد.

- آقای کامران شکری ، ماده پرتاب نیزه ، کلاس F42، با ثبت رکورد 44 متر و 82 سانتی متر در جایگاه دوم ایستاد.

- آقای جواد حردانی نیز که در ماده ی پرتاب وزنه ، کلاس F38 حضور یافته بود ، به دلیل به حد نصاب نرسیدن نفرات ، با ورزشکاران کلاس F37  ادغام شد و مقرر شد حضور وی تنها برای کسب سهمیه پارالمپیک لندن باشد و مدالی به او تعلق نگیرد.

وزنه برداری :

در ادامه ی رقابتهای بعدازظهر رشته ی وزنه برداری در روز دوم مسابقات، وزنه برداران جانباز و معلول کشورمان موفق به کسب دو مدال دیگر ( یک برنز و یک نقره ) شدند.

- آقای حامد صلحی پور در دسته ی 90 کیلوگرم، موفق شد در حرکت اول وزنه 206 کیلوگرم که رکورد جوانان جهان نیز بود را مهار کند اما در حرکات دوم و سوم از مهار وزنه ی 211 کیلوگرم بازماند و به مقام سوم بسنده کرد.

- آقای مجید فرزین نیز ددسته ی 5/82 کیلوگرم، وزنه ی 225 کیلوگرم را انتخاب کرد که در حرکات اول و دوم  از مهار آن ناکام ماند و در حرکت سوم با انتخاب وزنه ی 226 کیلوگرم و مهار آن ، به مدال نقره دست یافت .


تیراندازی:

 در روز دوم رقابتها بانوان تیم ملی تیراندازی جانبازان ومعلولین با کسب دو مدال طلا و یک نقره افتخار آفریدند.
- خانم اعظم السادات رضایی در ماده تفنگ ایستاده ، مدال طلا
- خانم ساره جوانمردی ، در ماده تپانچه بادی، مدال طلا
- خانم عالیه محمودی، در ماده تپانچه بادی ، مدال نقره

شنا:

شناگران کاروان " شور محرم" در دومین روز رقابتها موفق به کسب 2 مدال نقره و 3 برنز شدند.

- آقای شاهین ایزدیار ، در ماده ی 200 متر قورباغه با ثبت زمان 1 دقیقه و 14 ثانیه و یک صدم ثانیه ، مدال نقره را بر گردن آویخت و موفق به کسب سهمیه ی ورودی بازیهای پارالمپیک لندن شد. همچنین وی در ماده ی 50 متر آزاد با زمان 24 ثانیه و 24 صدم ثانیه عنوان سوم و مدال برنز را کسب کرد.

- آقای حسن غمخواه ، در ماده ی 50 متر آزاد با ثبت زمان 28 ثانیه و 28 صدم ثانیه، ضمن ثبت رکورد جدید ملی مدال نقره را از آن خود کرد.

- - آقای مجتبی تراول ، در ماده ی 100 متر قورباغه ، با ثبت زمان یک دقیقه و 59 ثانیه و 48 صدم ثانیه بر سکوی سوم ایستاد .

- آقای علی نیکو ، در ماده ی 50 متر آزاد با ثبت زمان 38 ثانیه و 99 صدم ثانیه مدال برنز را بر گردن آویخت.

بدین ترتیب و با پایان دومین روز رقابتهای جهانی آیواز که از 10 تا 16 آذر در کشور امارات برپاست، کاروان ورزشی ایران ، موسوم به کاروان " شور محرم" با کسب 10 مدال طلا ، 13 نقره و 5 برنز ، بعد از کشور چین در جایگاه دوم رده بندی این رقابتها قرار دارد.

رقابتهای جهانی آیواز هر دوسال یکبار ، ویژه ورزشکاران ویلچری و قطع عضو ،در 8 رشته ی ورزشی برگزار می شود. میزبان رقابتهای این دوره ، کشور امارات است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها