رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از افزایش ودیعه مسکن در سال تحصیلی 91 - 90 برای دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: میزان ودیعه مسکن به صورت متوسط یک میلیون تومان افزایش یافته‌است. فرهاد جعفری با اعلام این خبر افزود: میزان وام ودیعه مسکن در سال 90 برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در شهر تهران از 4 میلیون و 500 هزار تومان به 5 میلیون تومان افزایش یافته است.وی اظهار کرد: مبلغ وام ودیعه مسکن در پنج شهر بزرگ کشور نیز 4 میلیون و 500 هزار تومان و در سایر شهرها به 3 میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۴۳۸۰۹۴

وی گفت: برای خرید کالاهای آموزشی و کمک‌آموزشی تا سقف 400 هزار تومان به دانشجویان دوره دکترای تخصصی و 100 هزار تومان به سایر مقاطع وام پرداخت می‌شود.رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت افزود: وام خرید کالا را به هر تعداد دانشجویی که متقاضی دریافت آن باشند، پرداخت می‌کنیم و در حال حاضر هم صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت بیش از 60‌نوع کالای آموزشی و کمک آموزشی را از طریق فروشگاه الکترونیک به دانشجویان عرضه می‌کند.

به گفته وی، دانشجویان می‌توانند کالاهای مورد نیاز را به صورت اینترنتی سفارش دهند و کالای مورد نظر را در دانشگاه خود تحویل بگیرند. دانشجویان می‌توانند این کار را به صورت نقدی انجام نداده و پس از خریداری کالای مورد نظر، مبلغ آن را پس از فارغ‌‌التحصیلی طی 48 قسط پرداخت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها