نتیجه‌گیری در هفته‌های پایانی دشوار است

میثاقیان: آلومینیوم هرمزگان را به لیگ برتر می‌آورم

اکبر میثاقیان مربی نام‌آشنای مشهدی معتقد است موفقیت یک تیم در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر، تا حد بسیار زیادی منوط به نتایج هفته‌های ابتدایی خواهد بود. میثاقیان در تشریح این عقیده خود به «جام‌جم» گفت: از آنجا که مسائل، ‌مشکلات و حواشی در هفته‌های پایانی لیگ آزادگان به نقطه اوج خود می‌رسد، گرفتن نتیجه در هفته‌های پایانی کار بس دشواری است بنابراین، تیمی که هدف ورود به لیگ برتر را به طور جدی از این لیگ جستجو می‌کند باید در هفته‌های ابتدایی، کاملا کوبنده ظاهر شود.
کد خبر: ۴۳۷۴۱۷

سرمربی باتجربه تیم آلومینیوم هرمزگان در مورد شرایط تیم خود در آغاز رقابت‌های امسال دسته اول گفت: تیم ما از پشتوانه بسیار قدرتمندی سود می‌برد، اما در شروع رقابت‌های لیگ، به دلیل به وجود نیامدن برخی هماهنگی‌ها، با بحران مالی خطرناکی روبه‌رو شده بودیم که خوشبختانه با موفقیت از این بحران عبور کردیم و به شرایط طبیعی رسیدیم. ما در 3 بازی ابتدایی لیگ آزادگان، صاحب یک پیروزی و دو تساوی شدیم و در رده سوم جدول گروه قرار گرفتیم، ولی در ادامه مسیر، پس از پشت سر گذاشتن دغدغه‌های مالی، مطمئنا با قدرت بیشتری در مسابقه‌ها نتیجه‌گیری خواهیم کرد تا به طور زودهنگام و بدون تنش، به لیگ برتر صعود کنیم.

میثاقیان در مورد ترکیب امسال تیم آلومینیوم هرمزگان گفت: با تجربه‌ای که از سال‌های گذشته در اختیار داشتم، لازم دیدم تعداد قابل قبولی بازیکن باتجربه در لیگ برتر را با جوانان بومی تیم ادغام کنم تا هرچه بهتر نتیجه بگیریم بنابراین با نگاهی به ترکیب امسال تیم ما مشاهده می‌کنید این تیم از برخی تیم‌های لیگ برتری نیز پرمهره‌تر است و بازیکنان باتجربه‌ای امثال بهمن طهماسبی، احمد تقوی، نورمحمدی، مهدی آقامحمدی و... در تیم ما کم نیستند.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان در مورد میزان بودجه مصرفی باشگاهش برای جذب بازیکنان لیگ برتری گفت: سقف قراردادهای لیگ دسته اول مشخص است و ما برای جذب هیچ بازیکنی بیش از 200 میلیون تومان صرف نکرده‌ایم.

وی در پایان به مردم خونگرم استان هرمزگان وعده داد تیم آنها را به لیگ برتر فوتبال ایران رهنمون کند.

مجید عباسقلی / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها