در حالی که طرح مجدد استیضاح وزیر نیرو در کمتر از یک‌سال پس از استیضاح ناموفق سال گذشته بار دیگر بین نمایندگان مجلس مطرح شده است، وزیر نیرو در واکنش صریحی به این موضوع گفت: تمام توانم را برای دفاع از عملکرد وزارت نیرو خواهم گذاشت. مجید نامجو در پاسخ به این سوال که آیا شخصا فکر می‌کنید این استیضاح در صحن علنی مجلس مطرح شود یا نه؟‌ و اگر مطرح شود آیا رای خواهد آورد؟‌ گفت: من همان بار اول هم فکر نمی‌کردم استیضاح شوم، ولی شدم و اکنون هم هیچ چیزی بعید نیست.
کد خبر: ۴۳۶۳۷۲

در نظام جمهوری اسلامی مسوولان براساس تکلیف‌شان عمل می‌کنند. من الان به عنوان وزیر تکلیفم این است تا وقتی که هستم همه توانم و تمام انرژی‌ام را بگذارم که کار کشور پیش برود و قطعا اگر کار به صحن علنی کشیده شود تمام توانم را خواهم گذاشت که دفاع لازم را انجام دهم. نامجو در پاسخ به این سوال که با توجه به شعار «شفاف‌سازی» که از شعارهای اصلی شماست، بهتر نیست که دلایل پرداخت نشدن مطالبات پیمانکاران به صورت شفاف اعلام شود؟ تصریح کرد: بالاخره باید به این نکته توجه داشت که من عضو کابینه هستم و باید هماهنگ با کابینه دولت برای اداره کشور عمل کنم.

از سوی دیگر من مجری قانونم و در خود قانون نمایندگان مجلس ردیف‌های 31، 33 و 35 را برای وزارت نیرو پیش‌بینی کرده‌اند و اگر قرار است که ما از همین روش‌ها برای تامین منابع استفاده کنیم که در حال انجام همین کار هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها