زنی جوان با مراجعه به پلیس در مشهد، مدعی شد یکی از سارقان نقابداری که به منزلشان دستبرد زده، شوهر سابقش بوده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، 2 شب قبل زنی 29 ساله به پلیس مشهد مراجعه کرد و مدعی شد 4 نقابدار با چوب و چماق وارد منزل پدری وی شده‌اند و با ایجاد رعب وحشت و ضرب و شتم وی و خانواده‌اش، از این محل سرقت کرده‌اند.
کد خبر: ۴۳۵۷۳۴

وی در ادامه اظهاراتش گفت: سارقان، کیف دستی‌اش که حاوی 2 میلیون ریال تراول و یک حلقه انگشتری طلا بوده را برداشته و حدود 15 میلیون تومان به وسایل منزل پدرش خسارت وارد کرده‌اند.

زن جوان افزود: با توجه به آشنایی صدای یکی از سارقان نقابدار در یک فرصت مناسب نقاب او را پایین کشیده و متوجه شده که این فرد همسر سابقش است.

با توجه به اظهارات شاکی و اهمیت موضوع، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی استان خراسان رضوی وارد عمل شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی و خاص پلیسی، مخفیگاه متهم را شناسایی و روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

متهم که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود با مواجه شدن با شاکیان و مدارک پلیس لب به اعتراف گشود و به سرقت از منزل پدرزن سابقش اعتراف کرد. وی گفت: پس از جدایی از همسرم و به دلیل اطلاع از شرایط مالی پدرزنم، نقشه سرقت از این محل را کشیده بودم.

متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد و تلاش پلیس برای دستگیری همدستان وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها