اسامی 14 ملی‌پوش بدون هماهنگی با سرمربی، رسانه‌ای شد

همگروهی فوتسال ایران با بلژیک، اروگوئه و آمریکا

تیم ملی فوتسال کشورمان در هفتمین دوره مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل با تیم‌های بلژیک، اروگوئه و آمریکا همگروه شد. به همین منظور علی صانعی، سرمربی تیم ملی اسامی 14 بازیکن را برای همراهی این تیم در این مسابقات اعلام کرد.
کد خبر: ۴۳۳۷۷۶

مهدی جاوید، حسین طیبی، محمد طاهری، علی‌اصغر حسن‌‎زاده و جواد اصغری‌مقدم (فولاد ماهان اصفهان)، مجتبی نصیری‌نیا، احمد اسماعیل‌پور و مجید لطیفی (شهید منصوری قرچک)، وحید شمسایی، محمد کشاورز و مصطفی نظری (گیتی پسند اصفهان)، حمید احمدی (شرکت ملی و حفاری ایران)، مصطفی طیبی (فیروز صفه اصفهان) و سعید تقی‌زاده (صبای قم) نفراتی هستند که پنجشنبه این هفته (21 مهر) تهران را به مقصد سائوپائولو ترک خواهند کرد.البته صانعی قصد داشت این فهرست را امروز و در پایان بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر رسانه‌ای کند، اما اسامی ملی‌پوشان روز پنجشنبه روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت که این موضوع با اعتراض صانعی روبه‌رو شد. او در این باره گفت: «علت این‌که تصمیم داشتیم فهرست تیم ملی پس از برگزاری دیدارهای هفته هفتم اعلام شود این بود که مبادا بازیکنی از این‌که نامش از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده است، دچار ناراحتی شود و این ناراحتی روی عملکردش تاثیر منفی بگذارد. اما متاسفانه این فهرست زودتر از موعد رسانه‌ای شد که کار قشنگی نبود و مورد تایید ما نیست.»

هفتمین دوره مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل از روز شنبه 23 مهر آغاز می‌شود و گروه‌بندی آن به شرح زیر است:

گروه A: برزیل، گواتمالا، هلند و آنگولا‌/‌ گروه B: روسیه، زامبیا، کرواسی و پاراگوئه‌/‌ گروه C: ایران، بلژیک، اروگوئه و آمریکا‌/‌ گروه D: آرژانتین، مجارستان، موزامبیک و جمهوری چک

تیم ملی فوتسال کشورمان در 3 دوره حضور در تورنمنت فوتسال جایزه بزرگ برزیل به دو عنوان دومی و یک عنوان چهارمی دست پیدا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها