توقیف 18 تن لواشک فاسد پیش از توزیع

مردی که با تهیه 18 تن لواشک فاسد و غیربهداشتی در یک کارگاه متروکه قصد داشت آن را در شهریار و شهرهای دیگر عرضه کند، دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم»، چند روز پیش مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار خبر داد که مرد همسایه‌اش با اجاره یک کارگاه متروکه آنجا را تبدیل به محل تهیه و فروش لواشک‌های غیربهداشتی کرده است.
کد خبر: ۴۳۱۹۲۶

ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی عازم محل فوق در جنوب شهر شدند و با محاصره کارگاه متروکه مرد جوانی که قصد خروج از محل را داشت دستگیر کردند.

مرد جوان به پلیس آگاهی منتقل شد و ماموران در بازرسی از کارگاه متروکه، 18 تن لواشک غیربهداشتی را که در کارتن‌هایی بسته‌بندی شده بود همراه 16 گونی خرمای فاسد، آلوچه‌های فاسد، هولوگرام‌های چند شرکت تهیه و تولید لواشک و آلوچه و دستگاه‌های بسته‌بندی آنها کشف و ضبط شد.

اعتراف مرد شیاد

متهم بازجویی شد و گفت: این کارگاه را یک ماه پیش از مردی اجاره کردم. اموال مکشوفه نیز متعلق به یکی از دوستانم است که در تهیه و فروش لواشک و آلوچه‌های غیربهداشتی فعالیت می‌کند. او از من نیز خواسته بود برای این که پول کلانی به دست آوریم، با او همکاری داشته باشم. قرار بود این لواشک‌های فاسد و غیربهداشتی در مغازه‌های سطح شهریار و مغازه‌های دیگر شهرها توزیع شود که پیش از هر اقدامی دستگیر شدم.

وی اضافه کرد: همدستم چند روز پیش بسته‌های لواشک فاسد را که تهیه کرده بود، درون خودرویی گذاشته و برای فروش به شهر دیگری رفته بود و از او بی‌خبر هستم.

بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هشتم دادسرای شهریار روانه زندان شد. تحقیقات برای دستگیری همدست فراری او ادامه دارد.

این در حالی است که کارشناسان بهداشت غذا و دارو پس از بررسی لواشک‌های مکشوفه نظر دادند که آنها غیربهداشتی بوده و برای سلامت افراد ضرر دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها