کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با بررسی اسناد و مدارک، موفق به کشف اختلاس در یکی از شعب بانک‌های شهرستان چابهار و دستگیری متهم شدند. به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ عطار رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با دریافت گزارشی در ارتباط با اختلاس صدها میلیون ریال توسط کارمند یکی از بانک‌های شهرستان چابهار، پرونده‌ای در اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی تشکیل شد و تیمی از کارآگاهان پیگیری موضوع را به عهده گرفتند.
کد خبر: ۴۳۱۶۴۹

کارآگاهان با بررسی اسناد و مدارک دریافتند که یکی از کارمندان از طریق برداشت از حساب مشتریان بانک و جعل امضا و سند و با تسهیلات صوری مبالغی را به نفع خود برداشت کرده است که با اثبات اختلاس، متهم بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد.

عطار اضافه کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات سعی داشت موضوع را اختلاف حساب بانکی جلوه دهد، ولی در ادامه با اخذ نظریه کارشناسان و بازرسان بانک و سایر دلایل و مستندات لازم به جرمش اعتراف کرد و گفت: با سوءاستفاده از موقعیت خود 15 فقره برداشت غیرقانونی از حساب مشتریان، جعل امضا و سند داشته‌ام که در مجموع 678 میلیون ریال با این روش اختلاس کرده ام.

با این اعتراف، وی به اتهام اختلاس با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها