درخواست مرگ برای عامل جنایت

دادگاه قاتل روح‌الله داداشی برگزار شد

علیرضا ، قاتل روح الله داداشی قویترین مرد ایران ساعت 11:17 دقیقه صبح امروز تحت تدابیر شدید امنیتی از زندان رجایی شهر کرج به شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز منتقل شد.
کد خبر: ۴۲۰۲۷۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان به تشریح کیفرخواست پرداخت و برای عامل جنایت که احساسات عمومی را جریحه دار کرده و باعث بی نظمی در شهر شده بود، درخواست اعدام در محل حادثه را کرد.

 سپس دو وکیل خانواده دم به نیابت از یازده خواهر و بردار مقتول تقاضای مرگ برای متهم در محل حادثه کردند.سپس متهم علیرضا در جایگاه قرار گرفت و با پذیرفتن قتل روح الله داداشی به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: ساعتی پیش از شب حادثه ابتدا با راننده یک پرادو در کرج درگیر شده و پس از کتک زدن وی  بعد از آن با دوستانش به سمت پارکی رفته و از آنجا قصد رفتن به خانه را داشتیم که مقتول با اتومبیل آزرای خود پشت سر ما قرار داشت و در حال چراغ زدن بود که من کنار بروم تا بتواند عبور کند همین موضوع، عامل مشاجره لفظی ما شد و من ناخواسته با مقتول درگیری شده و ابتدا با چاقو ضرباتی به دستش وارد کردم که در این هنگام مقتول هم ضربه ای به من زد.

هنگامی که به سمت عقب می رفتم ضربات چاقو را به مقتول می زدم و وقتی خون به سمت من پاشید تازه فهمیدم که وی را مجروح کردم و با سوار شدن بر خودرو فرار کردم. روز بعد از حادثه متوجه مرگ او شدم و خودم را به پلیس معرفی کردم.

در این دادگاه راننده خودرو پرادو هم حضور داشت و ماجرای درگیری با متهم را تشریح کرد.

با پایان گرفتن جلسه دادگاه، قاضی رنجبر به همراه 4 قاضی مستشار وارد شور شده و به زودی حکم قاضی مربوطه صادر خواهد شد.

ملکی – خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها