صدیقی: ناهیان از منکر خیر ملت ایران را می‌خواهند

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به چند مورد خشونت علیه ناهیان از منکر گفت: چند مورد خشونت چیزی نیست که ادعا کنیم اوضاع به هم ریخته است؛ اما این حوادث خلاف انتظار ملت است و نیروهای انتظامی باید هوشیار باشند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، خطیب موقت نماز جمعه تهران با تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران در مقابله با گروهک تروریستی پژاک و شهادت شهید رضایی‌نژاد، دانشجوی دانشگاه خواجه‌ نصیر اظهار کرد: در چند روز اخیر با خشونت نسبت به برخی از ناهیان منکر مواجه بودیم.
کد خبر: ۴۱۹۲۸۴

کشور ایران 70 میلیون جمعیت دارد که غالبا مردمی عاطفی و پایبند به اصول و فروع دین هستند. وی با بیان این‌که ناهیان از منکر خیر ملت را می‌خواهند، تاکید کرد: اما کسانی که به نوامیس مردم رحم نمی‌کنند و دست‌به‌هرزگی می‌زنند، دست به جنایت هم می‌زنند. ملت ایران از دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی می‌خواهند که با آنان برخورد شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به این‌که به‌جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و گله‌مندی‌های بی‌جا باید به فکر جوانان بود، خاطرنشان کرد: باید جوانان را با باورهای دینی آشنا کنیم تا چنین خشونت‌هایی در کشور ایجاد نشود. وی به شرارت‌های گروهک تروریستی پژاک اشاره کرد و گفت: کردستان عضو همیشه متصل نظام اسلامی است و مردم باصفا و بامحبت کردستان آنچنان آغوش محبتشان به رهبری باز بود که عشق و ارادت عمیق خود را نشان دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها