معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش خبر داد:

اخذ سند برای10هزار فضاهای آموزشی کشور

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستای مستند سازی فضاهای آموزشی و پرورشی در طول سال گذشته 10 هزار سند برای فضاهای آموزشی کشور اخذ شده است.
کد خبر: ۴۱۹۲۱۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، احمد حیدری در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به پیشرفت ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف، گفت: نظام اسلامی امروز در سایه ولایت فقیه به سرعت به سمت کمال انسانی و علم در حرکت است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هر کشوری می خواهد به پیشرفت و عدالت دست یابد راهی جز توجه به آموزش و پرورش ندارد، اظهارداشت:تربیت نیروی انسانی خلاق و ولایت مدار با تلاش آموزش و پرورش و دستان توانای معلم امکان پذیر است.

وی تحول بنیادین را یکی از اقدامات مهم آموزش و پرورش دانست و افزود: با حضور دکتر حاجی بابایی بیش از 70 اقدام موثر در راستای تحول بنیادین صورت گرفته است.

حیدری، تنظیم اسناد بالا دستی آموزش و پرورش را در راستای تحول بنیادین ذکر کرد و با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته از جمله تعریف جایگاه آموزش و پرورش در نقشه جامع علمی کشور ، تنظیم سند ملی آموزش و پرورش گفت: براساس این اسناد آموزش و پرورش یک دستگاه سرمایه ای و مولد می باشد.

وی تشکیل شورای حقوقی وزارت آموزش و پرورش را برای پیگیری مسائل با استفاده از ظرفیت های قانونی و روان سازی این ظرفیت ها از دیگر اقدامات معاونت حقوقی وزارت آموزش و پرورش بر شمرد.

حیدری با بیان اینکه امروز بهار آموزش و پرورش است و شرایط تحول بنیادین برای معلم ، مدرسه و دانش آموز هموار شده است، خاطرنشان ساخت: ما باید قدر این فرصت ارزشمند را بدانیم و عمل کنیم.

گفتنی است ؛ این نشست بعد ازظهر دیروز با حضور مدیرکل هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان ، مدیر کل امور حقوقی ، املاک و حمایت قضایی کارکنان ، معاون اداری مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وزارت آموزش و پرورش و مسئولان آموزش و پرورش کردستان در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها