زورگیری با جعل عناوین نظامی و انتظامی

4 سارق مامورنما در تهران ناکام ماندند

چهار سارق حرفه‏ای که با جعل عناوین نظامی و انتظامی، اقدام به زورگیری می‌‌کردند، در شرق استان تهران شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۱۹۱۴۷

به گزارش فارس ، چهار سارق حرفه‏ای که با جعل عناوین نظامی و انتظامی و استفاده از تجهیزات اصل و قلابی اقدام به زورگیری می‌‌‌کردند، توسط مأموران انتظامی شهرستان‏های پاکدشت و دماوند در شرق استان تهران شناسایی و دستگیر شدند.

در پی اعلام تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان دماوند مبنی بر اینکه اشخاصی مسلح با ادعای مامور نیروی انتظامی در حال اخاذی از زائران امامزاده هاشم (ع) هستند، اکیپی از ماموران برای بررسی به محل اعزام شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

ماموران با حضور در محل با توجه به اطلاعات ارائه شده، سه نفر را شناسایی کردند و در حالیکه یکی از آنها اسلحه کمری پلاستیکی روی کمر بسته بود، را دستگیر کردند.

در بررسی و استعلام به عمل آمده مشخص شد که متهمان عناوین ادعا شده را جعل کرده و هیچ رابطه‌ای با ارگان و نهاد خاص انتظامی ندارند.

همچنین در اقدامی دیگر مأموران انتظامی کلانتری 13 خاتون‏آباد شهرستان پاکدشت در حین گشت‏زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو مظنون و به بررسی آن پرداختند.

ماموران در بررسی خودرو یک دستگاه بیسیم نظامی را کشف و طی استعلام سوابق خودرو دریافتند که خودرو دارای سابقه توقیف قضایی به علت جیب‏بری در سطح تهران بزرگ است.

با کشف مدارک موجود از خودرو، راننده مأمورنما که قصد متواری شدن را داشت، با سرعت عمل و طی یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها