دست‌ها روی شهر، داستان پلیس، نفوذی و مسیر ایرلندی فیلم هایی هستند که امروز و فردا پخش می‌شوند

تجدید خاطره با هفت سامورایی کوروساوا

در تعطیلات آخر هفته، تلویزیون فیلم کارگردان بزرگ‌ سینمای ژاپن یعنی آکیرا کوروساوا را به آنتن پخش خواهد سپرد. هفت سامورایی از ساخته‌های مشهور این کارگردان است که تاثیر فوق‌العاده‌ای برسینمای آن روزهای جهان گذاشت.
کد خبر: ۴۱۸۸۹۳

شبکه یک

دو فیلم با یک بلیت ـ امروز ساعت 16

آخرین پیام ـ امشب ساعت 22

هفت سامورایی ـ امشب ساعت 24

ارثیه ـ فردا ساعت 16

هیاهوی بچه ـ فردا ساعت 24

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «دو فیلم با یک بلیت» به کارگردانی و نویسندگی داریوش فرهنگ امروز ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی داریوش فرهنگ، افسانه بایگان و مهدی هاشمی، آمده: یک کارگردان بعد از سال‌ها از آمریکا برگشته تا نخستین فیلم خود را بسازد.

فیلم سینمایی «آخرین پیام» هم امشب ساعت 22 از شبکه‌ یک سیما پخش‌ می‌شود.«با انفجار یک شرکت شیمیایی به نام لنینگ، نگهبان به تعقیب 3 ناشناس می‌پردازد. پس از چند روز نگهبان شرکت لنینگ با انفجاریک بمب در ماشینش به قتل می‌رسد.

فیلم سینمایی «هفت سامورایی» به کارگردانی کوروساوا هم امشب ساعت 24 از شبکه‌ یک سیما پخش‌ می‌شود.یک روستای دور افتاده در ژاپن تحت ظلم و ستم اربابان قرار دارد. روستاییان به کمک هفت سامورایی برعلیه اربابان ظلم و جور قیام کرده و پیروز می‌شوند.فیلم سینمایی «ارثیه» به کارگردانی کاظم بلوچی فردا ساعت 16 از شبکه‌ یک سیما پخش‌ می‌شود.مرد متمکنی که از خصایل و رفتار 2 فرزندش گلایه دارد، قبل از مرگ به آنها می‌گوید که ثروتش را با گلدان عتیقه‌ای تعویض و در جایی پنهان کرده است.

فیلم سینمایی «هیاهوی بچه» فردا ساعت 24 از شبکه‌ یک سیما پخش‌ می‌شود.کیت زنی است که دریک شرکت بزرگ و زنجیره‌ای تهیه غذا، سمت مهمی دارد. یک اتفاق، موجب می‌شود زندگی کیت دگرگون شود.

شبکه 2

رویای لیپل ـ امروز ساعت 30/14

شنونده شب ـ 15 دقیقه بامداد فردا

راز دریاچه ـ فردا ساعت 30/17

اوهام ـ فردا ساعت 23

امروز ساعت 30/14 فیلم سینمایی «رویای لیپل» به کارگردانی لارس بوشل در قالب برنامه «سینما آفتاب» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.لیپل پسربچه حدودا 8 ساله‌ای است که پدرش در آستانه سفر به کشوری دیگر برای شرکت در مسابقه آشپزی است.

فیلم سینمایی «شنونده شب» هم 15 دقیقه بامداد فردا در قالب برنامه « سینما مهتاب» بر روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.گابریل نون نویسنده‌ای است که با قبول پیشنهاد ناشرش برای خواندن دستنوشته یک رمان با سرگذشت پرتلاطمی آشنا می‌شود.

فیلم سینمایی «راز دریاچه» به کارگردانی میشل رویتز نیز فردا ساعت 30/17 از شبکه دو سیما روی آنتن ‌می‌رود.

تیم پسری 12 ساله است که به گفته مادرش قبل از به دنیا آمدنش پدرخود را طی یک حادثه از دست داده است. او علاقه زیادی به جانوران ناشناخته و اسرارآمیز دارد.

فیلم سینمایی «اوهام» به کارگردانی کاظم معصومی نیز فردا ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. شروین به همراه نوعروسش «ستاره» برای گذراندن ماه عسل، شبانه وارد باغی ویلایی می‌شوند،همان شب ستاره گُم می‌شود.

شبکه 3

پادشاه دیوانه 3 ـ امروز ساعت 30/11

بازرس مورس ـ امروز ساعت 16

ظهر شانگهای ـ امروز ساعت 19

داستان پلیس ـ امشب 24

سرعت مرگبار ـ فردا ساعت 30/11

جوزی ولز ـ فردا ساعت 15

نفوذی ـ فردا ساعت 19

فیلم سینمایی «پادشاه دیوانه 3» به کارگردانی دیوید کارسون امروز ساعت 30/11 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «بازرس مورس» به کارگردانی هربرت ویس هم امروز ساعت 16 از این شبکه پخش می‌شود.مردی به نام کوئین به بعضی از افراد سندیکایی شک می‌کند و کوئین به طرز مشکوکی به قتل می‌رسد.

فیلم سینمایی «ظهر شانگهای» به کارگردانی تام دی هم امروز ساعت 19 پخش می‌شود.یکی ازمخالفان امپراتور چین دختر او را می‌رباید و جکی چان که یکی ازنیروهای گارد سلطنتی است برای آزادی او اقدام می‌کند.فیلم سینمایی «داستان پلیس» نیز امشب ساعت 24 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.پرونده قاتلی بنام بریسون که تازه از زندان فرار کرده است به بازرس خبره‌ای سپرده می‌شود.

فیلم سینمایی «سرعت مرگبار» به کارگردانی کیم باس جمعه 7 مرداد ماه ساعت 30/11 از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.فیلم سینمایی «جوزی ولز » نیز فردا ساعت 15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.چند شهروند عادی انگلیسی که هریک به نوعی به وسیله تبهکاران مورد آزارقرارگرفته‌اند با تشکیل یک گروه به مقابله با اشرارمی پردازند.

فیلم سینمایی «نفوذی» به کارگردانی کنت گلنان هم فردا ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.یک فرد خلافکار با دوستی و آشنایی با زنی که دریک شرکت به نام «آی تی وی» کار می‌کند، می‌خواهد با اختلاس از آن شرکت سرمایه کلانی به جیب بزند.

شبکه 4

دست‌ها روی شهر ـ امروز ساعت 30/11

فال قهوه ـ امروز ساعت 30/15

مسیر ایرلندی ـ جمعه ساعت 30/20

فیلم سینمایی «دست‌ها روی شهر» به کارگردانی فرانچسکو رزی هم امروز ساعت 30/11 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «دست‌ها روی شهر» داستان بسازبفروشی است که در شهرداری ناپل نفوذ دارد.

فیلم سینمایی «فال قهوه» هم امروز ساعت30/15 از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «مسیر ایرلندی» به کارگردانی کن لوچ، فردا ساعت 30/20 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.فرگوس که قبلا برای یک شرکت امنیتی انگلیسی در عراق کار می‌کرده از مرگ عزیزترین دوست و همکارش فرانکی خبردار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها