میشائیل هنکه، مربی استقلال گفت: در حال‌ مطالعه روی نفرات تیم و شرایط آنها هستم و قصد دارم هرچه زودتر روی تک‌تک نفرات شناخت پیدا کنم؛ چراکه در نوع تمرینات تیم تاثیرگذار است. مقرر شده به عنوان کمک‌مربی و تمرین‌دهنده در خدمت باشگاه استقلال باشم و هیچ‌گونه مشکلی در مورد وظایف کاری‌ام وجود ندارد.
کد خبر: ۴۱۷۳۵۸

وی افزود: می‌دانم که جمعی از بهترین بازیکنان ایران در تیم استقلال حضور دارند‌، بنابراین کار کردن با چنین مجموعه‌ای افتخار بزرگی است و بدون‌شک به دنبال کسب موفقیت هستیم

بازیکن سابق رئال مادرید، مورد توجه آبی‌ها

خسرو حیدری، فریدون زندی، حمید عزیززاده، ولید علی از کویت و فرانچسکو پاون بازیکن اسبق رئال مادرید آخرین گزینه‌های استقلال در روزهای پایانی نقل و انتقالات هستند و آبی‌ها به جذب این بازیکنان بسیار امید بسته‌اند.

علی فتح‌الله‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال با بیان این‌که در فاصله کمتر از 2 هفته مانده به شروع لیگ یازدهم استقلال وضعیت خوبی دارد، در تشریح آخرین اخبار نقل و انتقالات آبی‌ها گفت: در بحث جذب بازیکن خارجی در حال مذاکره با ولید علی ملی‌پوش کویتی وفرانچسکو پاون( بازیکن 31 ساله و سابق تیم دسته دومی آرله ویگون فرانسه) هستیم.

وی درباره خسرو حیدری، افزود: حیدری استقلالی است و هواداران منتظر بازگشت او به تیمشان هستند. امیدوارم با تعاملی که بین استقلال و باشگاه سپاهان ایجاد می‌شود بتوانیم به این موضوع پایان دهیم.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به نشست دیروزش با فرهاد مجیدی، حضور این بازیکن در استقلال را قطعی دانست و درباره فریدون زندی و حمید عزیززاده نیز خاطرنشان کرد: کادر فنی نظر نهایی‌اش را در مورد این دو بازیکن اعلام می‌کند هر چند حمید عزیززاده در تمرینات ما شرکت می‌کند اما هنوز حضورش قطعی نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها