برخورد کامیون با خودروی سواری دربزرگراه آزادگان، زیرپل فدائیان اسلام موجب مرگ یک عابر پیاده و هم چنین آسیب دیدگی 6 نفر از سرنشینان خودروها شد.
کد خبر: ۴۱۶۹۹۳

به گزارش پایگاه خبری 125، آتش نشانان ایستگاه‌های 21 و 83 و گروه امداد و نجات 2 سازمان آتش نشانی تهران پس از اطلاع دادن این حادثه توسط شاهدان به سامانه 125 در ساعت 13:04 امروز به سرعت در صحنه تصادف حاضر شده و به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

مرتضی بهروز افسر آماده منطقه 2 آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: به گفته شاهدان، تاکسی پیکان با 5 سرنشین در مسیر شرق به غرب اتوبان آزادگان در حال حرکت بود که با پنچر شدن یکی از چرخ‌ها در حاشیه سمت راست خط تند رو توقف کرد.

وی افزود: دراین میان ناگهان خودروی خاور تانکردار 6000 لیتری حامل آب از راه رسید وبه شدت با قسمت عقب تاکسی برخورد کرد.

وی ادامه داد: کامیون پس از واژگون شدن با رهگذر نوجوانی که در نزدیکی تاکسی قرار داشت برخورد کرد و پس از برخورد با تیر برق روشنایی اتوبان و از جا کندن آن متوقف شد.

افسرآماده آتش نشانی با اشاره به مرگ آنی رهگذر نوجوان و مصدومیت تمامی سرنشینان خودروی تاکسی، تصریح کرد: راننده کامیون که با این صحنه روبرو شده بود پس از خارج شدن از اتاقک در هم پیچیده کامیون با بدنی غرق در خون، صحنه را ترک کرده و متواری شد.

وی با اشاره به مصدومیت 6 نفر از سرنشینان کامیون و خودروی سواری، افزود: آتش‌نشانان برای پیشگیری از هرگونه آتش سوزی به ایمن کردن محل حادثه پرداختند و به سرعت به یاری آسیب دیدگان حادثه شتافتند.

مرتضی بهروز با اعلام این که هم اکنون کارشناسان راهنمایی و رانندگی سرگرم بررسی علت بروز این حادثه هستند، خاطر نشان کرد: مصدومین نیز بلافاصله برای مداوا و اعزام به مرکز درمانی در اختیار امدادگران اورژانس حاضر در محل قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها