روحانی جوان با ضربات چاقو مجروح شد

یک روحانی که در اعتراض به مزاحمت‌های تعدادی از اراذل و اوباش در منطقه تهرانپارس برای چندین زن مجبور به مداخله شده بود زخمی و عاملان این حادثه دستگیر شدند. به گزارش مهر، ساعت 30‌/‌22 شامگاه شنبه گذشته روحانی جوانی به نام علی خلیلی در مسیر بازگشت از مراسم هیات مولودی‌خوانی قائم آل‌محمد(عج) به همراه 2 نفر از دانش‌آموزان که قصد رساندن آنها به خانه‌شان را داشت در چهارراه شهدا در منطقه تهرانپارس با صحنه مزاحمت گروهی از اراذل و اوباش مواجه می‌شود. این افراد که در یک خودروی پراید و یک موتورسیکلت سوار بودند برای چند خانم ایجاد مزاحمت می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۶۶۳۹

2 دانش‌آموز شاهد ماجرا می‌گویند: با این‌که آقای خلیلی به هیچ عنوان اهل درگیری نبوده و همیشه امر به معروف و نهی از منکر را با راهکارهای فرهنگی دنبال می‌کردند، این حادثه به حدی زشت و خارج از تصور بود که وی برای جلوگیری از ادامه مزاحمت‌های آنان مجبور به پیاده شدن از موتور شد.

در این هنگام راکبان خودروی پراید با روحانی جوان درگیر شده و با ضربه چاقو، گردن وی را زخمی می‌کنند. این روحانی با انتقال به بیمارستان عرفان تحت درمان قرار گرفت.

یکی از نزدیکان این روحانی جوان نیز گفت: پلاک خودروی پراید شناسایی شده و مرتکبان جنایت نیز ساکن منطقه خاک سفید تهران هستند. به دلیل دیر رسیدن این روحانی به بیمارستان و خون زیادی که از او رفته بود، پزشکان گفته‌اند احتمال نرسیدن خون و اکسیژن به مغز و فلج شدنش وجود دارد. این روحانی ساعت 7 صبح دیروز از اتاق عمل خارج شده و اکنون تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی تهران اعلام کرد در پی این حادثه عاملان حادثه تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شده‌اند. هنوز گزارشی از تحقیقات پلیس از متهمان منتشر نشده است.پیش از این در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال جاری نیز حجت‌الاسلام سیدمحمود مصطفوی‌منتظری امام جماعت مسجد انصار الحسین (ع) تهران که قصد داشت دختر جوانی را از دست اراذل و اوباش نجات دهد، مورد حمله این افراد قرار گرفت که این حادثه منجر به نابینایی یک چشم این روحانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها