مصلحی:‌ بزودی شاهد بهم ریختگی بیشتر مجموعه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین خواهیم بود

نفوذ جدید وزارت اطلاعات در جریان ضدانقلاب

وزیر اطلاعات با بیان این‌که سربازان گمنام امام زمان به دنبال امنیت هوشمند و واکسینه‌کردن جامعه نسبت به تهدیدها و برنامه‌ریزی برای واکنش‌های سریع هستند، گفت: اشراف اطلاعاتی، نگاه تهاجمی به دشمن، ایمن‌سازی جامعه نسبت به تهدیدها و نفوذ به عمق لایه‌های دشمن، از وظایف نیروهای وزارت اطلاعات است که همواره با قدرت و صحت اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۶۲۷۴

به گزارش واحد مرکزی خبر، حیدر مصلحی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، ایجاد تردید و شکاف در جریان ضدانقلاب‌های خارج‌نشین را از جمله جدیدترین اقدامات وزارت اطلاعات به شمار آورد و افزود: امروز سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی به افرادی که به هر دلیلی نتوانستند راه خود را با انقلاب اسلامی ایران ادامه دهند و به خارج از کشور گریخته‌اند اعلام می‌کنند که شاید شما جزو نفوذی‌های جمهوری اسلامی ایران باشید و این یک موفقیت بزرگ برای کشورمان است.وی افزود: در آینده نزدیک برنامه‌های دیگر وزارت اطلاعات برای نفوذ و به‌هم‌ریختگی مجموعه ضدانقلاب را به مردم اطلاع خواهیم داد.

مصلحی نظرسنجی‌های اخیر در منابع خارجی را نشان‌دهنده هراس سنگین آنها از نفوذ وزارت اطلاعات ایران در مجموعه‌های خود خواند و از نمونه‌های دیگری از نفوذ وزارت اطلاعات در مجموعه‌های ضدانقلاب خبر داد. وی تاکید کرد: بزودی شاهد بهم ریختگی بیشتر سیستم‌های امنیتی آنها خواهیم بود.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، بیداری اسلامی را در بعد اطلاعاتی، شکست بسیار سنگینی برای دستگاه‌های امنیتی غرب خواند و افزود: آنها غافلگیر شدند و در اظهاراتشان اعلام کردند در حرکت بیداری اسلامی، شوک‌زده شدیم و پیش‌بینی چنین اتفاقی را نمی‌کردیم.

مصلحی افزود: سرویس اطلاعاتی اسرائیل، با تمام ادعاهایش متوجه انقلاب در مصر نشد و این، استیصال است که موجب می‌شود آمریکایی‌ها در یک هفته، 5 موضع متفاوت بگیرند و البته اکنون به فکر ربایش این بیداری اسلامی که الگو گرفته از انقلاب اسلامی است، افتاده‌اند.

بر فتنه‌های تاریک غلبه می‌کنیم

وزیر اطلاعات تصریح کرد: سربازان گمنام وزارت اطلاعات بر فتنه‌های تاریک غلبه می‌کنند و کار آنها فتنه‌شناسی در ابعاد مختلف است.

مصلحی گفت: مجاهدان خاموش، لقبی است که رهبر معظم انقلاب به وزارت اطلاعات داده‌اند و رهبری تاکید دارند وزارت اطلاعات بومی باشد و از سیستم‌های امنیتی غربی الگو نگیرد و همین نکته افتخار ماست که تقلید نکرده‌ایم و سیستم بومی را براساس نیازهای انقلاب شکل داده‌ایم.

وزیر اطلاعات افزود: وزارت اطلاعات برای یک دستگاه یا قوه خاصی نیست و ما باید به تمام اجزا و مجموعه نظام خدمات بدهیم.

مصلحی با تاکید بر مجهز بودن وزارت اطلاعات به نیروهای تخصصی و فناوری‌های پیشرفته بومی خاطرنشان کرد: در برابر سرویس‌های آمریکا و موساد از وضع بسیار خوب فناوری اطلاعاتی برخورداریم و آماده خطرپذیری و ولایت‌پذیری محض، بدون غوغاسالاری هستیم.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به فتنه 88 گفت: اوباما 3 بار به شکست در این فتنه اعتراف کرد و سرمایه‌گذاری وزارت در 2‌سال گذشته بر محور خروج از حالت دفاعی و آرایش تهاجمی در برابر دشمن بوده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به نامگذاری سال جهاد اقتصادی، هدفمندی یارانه‌ها را بزرگ‌ترین طرح اقتصادی نظام خواند که در دوران تحریم در حال اجرایی شدن است.

وی ماجرای دستگیری ریگی و هماهنگی سیستم‌های قضایی و نظامی در بازداشت او و همچنین دستگیری عامل ترور شهید علی محمدی را از نمونه‌های موفقیت وزارت اطلاعات خواند و گفت: موساد از این دستگیری ضربه سنگینی خورد چون راهکارهای موساد را هم به دست آوردیم.

مصلحی یکی از برکات و خیرات مقابله با فتنه 88 را در کنار هزینه‌هایش، موفقیت‌های بزرگ و سنگین کشور در شبکه مجازی علیه دشمن خواند و گفت: از کیف اینترنتی اوباما که علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است پیش از ابلاغ اوباما با خبر بودیم و راهکار دفاع آن را نیز یافته بودیم.

مصلحی در ادامه با تاکید بر این‌که فتنه 88 تمام نشده است، گفت: بنده به عنوان مسوول اطلاعات کشور عرض می‌کنم فتنه همچنان در ابعاد مختلف طراحی‌هایی می‌کند تا ضربه‌های خود را بزند و در این بین باید سران و هادیان فتنه را مورد توجه قرار داد؛ چرا که این‌طور نیست که فقط فتنه یک لایه داشته باشد؛ فتنه به غیر از لایه‌ای که ما آن را در رسانه‌ها می‌بینیم، ابعاد دیگری دارد و می‌خواهد کنه و پایه نظام را هدف قرار دهد. بنابراین باید آن را مورد توجه قرار داد. در واقع فتنه یک بخش بیرونی و یک بخش داخلی دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: یک عده سران فتنه هستند و یک عده هادیان فتنه. به دلیل غفلتی که ما در یک مقطع خاص انجام دادیم، این فتنه باز سر برافراشت و طی جلسات، بحث و گفت‌وگوهایی در حال زنده کردن همان مباحث هستند. بنابراین این موضوع هوشیاری و احساس مسوولیت ویژه را می‌طلبد، به‌خصوص خواص باید مراقب باشند که مجددا در این دام‌ها قرار نگیرند.

وزیر اطلاعات در ادامه با بیان این‌که رصد هوشمندانه و حرفه‌ای و به‌موقع حرکت‌های دشمنان خارجی از جمله وظایف وزارت اطلاعات به‌شمار می‌رود، گفت: باید دانست امروز مهم‌ترین برنامه محوری آمریکا، انگلیس و موساد، جریان‌های فتنه، ضدانقلاب و برانداز، ایجاد شکاف و انشقاق داخلی و تنش‌های کاذب در داخل نظام است و در واقع این همان اصلی ـ فرعی کردن مسائل و پرداختن به مسائل فرعی و رها کردن مسائل اصلی است که آنها مورد توجه قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایجاد انشقاق، نقطه مشترک همه دشمنان نظام قرار گرفته و شاید در کمتر مقطعی از تاریخ انقلاب تا این میزان این موضوع در برنامه دشمنان قرار گرفته است. چنانچه هرکس حتی یک درجه با نظام زاویه داشته، هم‌اکنون در مجموعه دشمنان قرار دارد؛ به طوری که می‌توان به سهولت بر این موضوع تاکید کرد که آبشخور این برنامه‌ها یکی است.

مصلحی با بیان این‌که ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان، بین جریان‌ها و گروه‌های حامی نظام و ولایتمدار همچنین ایجاد شکاف بین بخشی از مردم با بخشی دیگر از جمله اهداف دشمنان ماست، گفت: باید دانست مهم‌ترین راهکار با این مقوله‌ خطرناک و موذیانه، تبعیت کامل از ولایت و رهبری به عنوان محور وحدت در جامعه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها