فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد:

آمادگی موشک‌های‌ دور‌برد برای دفاع از خلیج فارس‌

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با وجود موشک‌های کوتاه و دور‌برد برای حفاظت از مرز‌های دریایی در خلیج فارس آماده است.
کد خبر: ۴۱۳۰۳۸

به گزارش خبرگزاری فارس،علی رزمجو پیش از ظهر امروز در نشستی خبری در پاسخ به سؤالی در ارتباط با آمادگی نیروی دریایی سپاه برای تامین امنیت در خلیج فارس اظهار داشت: در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه موشک‌هایی مناسب با ماموریت‌های مورد نظر داریم و تست‌های لازم را نیز انجام دادیم.

وی افزود: آنچه برای ما مهم است این است که این تلاش‌ها در راستای افزایش توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و امنیت و پایداری خلیج فارس، دوستی و ایجاد صلح بین کشورهای همسایه است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه اقتدار سپاه هم‌اکنون بی‌نظیر است، خاطر‌نشان کرد: امروز مسیر بیگانگان با حضور شناورهای تندرو سپاه و ایستگاه‌های موشکی آن تغییر یافته است.

رزمجو گفت: ابزارها و امکانات دفاع از جمهوری اسلامی به‌ویژه در مرزهای آبی در اختیار سپاه قرار دارد و در آینده نزدیک نیز شاهد ابتکارات و خلاقیت‌های جدیدی در صنایع دفاعی خواهیم بود.

وی از برگزاری رزمایش دریایی در آینده نزدیک در حوزه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد و اضافه کرد: سپاه با استفاده از بنیه معنوی و اعتقادی و تجربه دفاع مقدس، متناسب با تهدیدات دشمنان با همکاری وزارت دفاع برنامه‌ریزی لازم برای تولید انواع تجهیزات مورد ماموریت خود را انجام داده است.

رزمجو عنوان داشت: نمونه بارز آن تست 14 فروند موشک بالستیک است که در نقاط امن آماده عملیات می‌شوند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره با سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه با ایجاد امنیت پایدار از تنگه هرمز تا اروند در جزایر و سواحل مستقر شده و با تلفیق روحیه دفاع مقدس آمادگی لازم را برای پاسخگویی به تهدیدات دشمنان دارد.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت روز پاسدار برنامه‌های مختلفی از سوی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از جمله همایش پاسداران شاغل و بازنشسته، دیدار با امام جمعه بوشهر، غبارروبی گلزار شهدا و . . . را در دستور کار داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها