حسین‌فدایی و حداد عادل روز گذشته نسبت به خطر درگیر شدن ظرفیت‌های کشور به موضوعات فرعی هشدار دادند

حدادعادل: جریان انحرافی مساله اصلی کشور نیست

غلامعلی حدادعادل و حسین فدایی، 2 نفر از چهره‌های شاخص جریان اصولگرا ضمن هشدار نسبت به این‌که جریان انحرافی قصد دارد تمام ظرفیت کشور را درگیر خود کند، تاکید کردند که در کشور کارهای بسیاری وجود دارد که باید انجام شود و باید از التهابات سیاسی در کشور پرهیز کرد.
کد خبر: ۴۱۱۹۱۸

به گزارش فارس، حدادعادل، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس که در نشست پرسش و پاسخ با حضور نخبگان فرهنگی استان بوشهر شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد جریان انحرافی گفت: این موضوع آنقدر مهم نیست که به عنوان یک سوال مطرح باشد. وی افزود: این موضوع، مشکلی محسوس بوده که درماه‌های اخیر شدت یافته و ظهور بیشتری پیدا کرده و رهبری تدبیر کردند و مردم نیز در این موضوع بصیرت کافی دارند. نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: معیار ما ولی‌فقیه است و مردم به ولی‌فقیه اعتقاد و اعتماد دارند و می‌دانند خطی که رهبری ترسیم می‌کنند، خطی درست است و کسی که از این خط منحرف شود، جریان انحرافی است.

حدادعادل اضافه کرد: تمام مسائل کشور جریان انحرافی نیست و بسیاری کارهای دیگری هم داریم که باید انجام دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوالی در ارتباط با استراتژی فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: در این‌که نبرد سنگین فرهنگی تحت عنوان جنگ نرم داریم شکی نیست و می‌دانیم دشمنان از حمله نظامی ناامید شدند و به سراغ جنگ فرهنگی رفتند. وی بیان کرد: جنگ فرهنگی بالفعل وجود دارد و نه می‌توانیم بگوییم پیروز هستیم و نه این‌که شکست خوردیم، بنابراین باید این تهدید را جدی بگیریم. حدادعادل در پاسخ به سوالی در مورد ادغام وزارتخانه‌ها یادآور شد: این موضوع با تشکیل کارگروه مشترک دولت و مجلس به سرانجام خود نزدیک شده و بنا هم نیست وزارت نفت و نیرو درهم ادغام شوند. وی در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد وزارت ارشاد هم گفت:‌ وزارت ارشاد وزارتخانه‌ای نیست که برای کشیدن بار سنگین فرهنگ طراحی شده باشد و نبرد بزرگ فرهنگی به دست وزارت ارشاد به سرانجام نمی‌رسد.

نباید در مسیر توسعه التهابات سیاسی گام برداشت

حسین فدایی، دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی هم در سخنانی که پنجشنبه گذشته در پانزدهمین نشست جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی داشت، گفت: درست است که نگرانی‌هایی وجود دارد و برخی مسوولان وفای به عهد نکرده و به طور شایسته در مسیر رهبر معظم انقلاب و شهدا گام برنداشتند، اما این موضوع نباید به نادیده گرفتن پیشرفت‌های جمهوری اسلامی منجر شده و نقدهای غیرمنصفانه، دستاوردهایمان را زیر سوال ببرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب یک نقطه کانونی و محوری را مورد توجه قرار دادند، یادآور شد: ‌هر چه در توسعه التهابات سیاسی گام برداریم، در مسیر تحقق اهداف جریان انحرافی قدم برداشته‌ایم، از این رو جهاد اقتصادی یک راهبرد است که تحت یک راهبرد بزرگ‌تر به نام دهه پیشرفت و عدالت معنا پیدا می‌کند.

فدایی موضوع وحدت را بسیار مهم ارزیابی و اظهار کرد: وحدت اصولگرایان یعنی افرادی روی کار آیند که جهاد اقتصادی را محور و عدالت را باور و‌ با فساد، انحراف و فتنه مبارزه کنند و همچنین به آرمان‌های امام(ره) و شهدا ایمان داشته باشند.

جریان انحرافی و ظرفیت کشور

وی فشارهای فعلی از سوی نظام سلطه، ضدانقلاب، فتنه و خط انحرافی را نشانگر ظرفیت و بزرگی انقلاب اسلامی دانست و گفت: این جریانات می‌توانستند حکومتی را ساقط کنند، اما همه آنها بسیج می‌شوند و شب و روز نقشه می‌کشند و اجنه را به کمک خود می‌آورند تا به این انقلاب مظلوم و مردم ضربه بزنند، اما خداوند چیز دیگری می‌خواهد.

فدایی تأکید کرد: جریان فتنه و انحراف و دشمن می‌خواهند میدان بازی را به گونه‌ای طراحی کنند که همه ظرفیت کشور را درگیر خود کنند اما در سال جهاد اقتصادی نباید موانعی همچون ادغام وزارتخانه‌ها سد راه ما شوند و باید در مسیری که رهبر معظم انقلاب ترسیم می‌کنند جلو رفت. دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب با تزریق التهاب به جامعه موافق نیستند، اظهار کرد: مسوولان باید در مسیر وحدت گام بردارند؛ با مشکلات و معضلات باید به صورت عقلانی برخورد شود، چرا که در این صورت در مسیر تحقق فرامین رهبر انقلاب گام برداشته‌ایم. وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی خباثت‌های داخلی انحراف و فتنه را به حداقل کاهش خواهد داد و این رویکرد را در گذر از بنی‌صدر، منافقین، لیبرال‌ها و منتظری نشان داده است.

فدایی در ادامه این نشست در پاسخ به سوالی مبنی بر ارتباط برخی از افراد نفوذی در دولت با اجنه، افزود: در طول تاریخ بشریت همه حکام غیر از اولیای خدا و مأموران صالح سعی کردند از ظرفیت‌های اجنه برای خود استفاده کنند؛‌ جریان انحرافی معجونی از همه فکرهای غلط، درست و اندیشه‌های من‌درآوردی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها