رئیس‌جمهور پذیرش عدالت را جزو سخت‌ترین مراحل کمال انسانی دانست و تاکید کرد: تقریبا اکثر طغیان‌هایی که در تاریخ وجود دارد، علیه پذیرش عدالت است و خوشبختانه مردم ایران ثابت کرده‌اند که ظرفیت پذیرش عدالت را دارند.به گزارش ایرنا، محمود احمدی‌نژاد دیروز پس از افتتاح سد‌های «گلابر» و «کینه ورس» در استان زنجان با یادآوری اجرای موفق قانون هدفمندکردن یارانه‌ها اظهار کرد: پیش از اجرای این طرح، عده‌ای از دشمنان انتظار داشتند که ملت ایران و دولت در اجرای این طرح ناکام بماند و به زمین بخورد. عده‌ای نیز با دانش نادرست تصور می‌کردند که ما با اجرای این طرح زمین می‌خوریم. رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: عده‌ای نیز در داخل با هر نیت و فهمی هم مخالفت و هم تبلیغ می‌کردند و هم انتظار داشتند ملت ایران در اجرای این طرح ناکام بماند.
کد خبر: ۴۱۱۰۶۹

احمدی‌نژاد به اظهارات یکی از منتقدین این طرح اشاره و اظهار کرد: این فرد به وزیر دولت گفته است بر اثر اجرای این طرح، 20 واحد گاوداری تعطیل شده است؛ در حالی که در کشور 12 هزار واحد گاوداری وجود دارد و گاوداران و مرغداران به این نتیجه رسیده‌اند که اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به نفع کشور است و با دولت برای اجرای آن همکاری می‌کنند.

احمد توکلی، نماینده مردم تهران در جلسه علنی روز یکشنبه در واکنش به اظهارات وزیر کار که آماری را در خصوص شغل‌های ایجاد شده ارائه می‌کرد به مشاهدات تعدادی از نمایندگان درباره نرخ بیکاری در حوزه‌های انتخابیه آنها اشاره کرد و افزود: به عنوان نمونه، آقای اسداللهی نماینده تربت‌جام مدتی پیش اعلام کرد که در منطقه «باخزر» 20 گاوداری تعطیل شده است.

هنر دولت، انجام کارهای بزرگ در سخت‌ترین شرایط است

رئیس‌جمهور همچنین در جلسه یکشنبه‌شب هیات دولت با اشاره به نادرست خواندن برخی گزارش‌ها و اخبار منتشر شده درباره عملکرد دولت، خطاب به اعضای هیأت دولت گفت: این مسائل جزو سختی‌های کار است و هنر شما این بوده که در سخت‌ترین شرایط داخلی و خارجی کارهای بزرگ انجام داده‌اید.

به گزارش واحد مرکزی خبر، احمدی‌نژاد با بیان این‌که دولت همواره به دنبال خدمت‌رسانی بوده است، اظهار کرد: امروز وقت آن است که کارهای انجام شده را تشریح کنید و اگر جایی بی‌انصافی شده و اخبار دروغ بیان می‌شود، قاطعانه و سریع تکذیب کرده و اخبار درست را ارائه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها