رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: نرخ جدید بلیت وسایل حمل و نقل عمومی شهر‌ها متناسب با آنچه شوراهای اسلامی تعیین کرده‌اند، از اول تیرماه اجرا می‌شود. مهدی چمران در مصاحبه با واحد مرکزی خبر، افزود: پس از برگزاری جلسات مختلف با وزارت کشور و فرمانداری تهران، قرار شد نرخ کرایه تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و مترو به همان میزان که شوراهای شهر اواخر سال گذشته و ابتدای امسال تصویب کردند، افزایش یابد.وی گفت: افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی متمرکز نیست و شورای اسلامی هر شهر متناسب با شرایط آن شهر نرخ‌ها را اعمال می‌کند.رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: در تهران هم نرخ کرایه تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و مترو به طور متوسط 15‌درصد افزایش یافته است و از اول تیر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۰۹۷۹۶

وی گفت: برای هر خط تاکسیرانی قیمت مجزایی تعریف و تعیین شده و برای نمونه میزان افزایش نرخ تاکسی‌های خطی، گردشی و فرودگاه متفاوت است. چمران با بیان این ‌که کرایه اتوبوس‌های تهران هم برای هر خط 42 تومان افزایش یافته، افزود: درخصوص مترو میزان افزایش قیمت مصوب شورا مقداری کاهش یافته است.

شورای اسلامی شهر تهران پیش از این تصویب کرده بود نرخ بلیت‌های متروی تهران 30 درصد افزایش یابد. درحال حاضر قیمت بلیت یک‌سفره مترو 250 تومان و بلیت اعتباری 95 تومان و اعتباری مدت دار 75 تومان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها