برگزاری نشست خبری فیلم «سیزده 59» با حضور کارگردان، بازیگران و عوامل فنی

پرستویی: انعکاس ارزش‌ها در فیلم‌های جنگی شعار نیست

پرستویی از آن دست هنرمندانی است که علاوه‌بر تخصص و تسلط هنری و فنی بر بازیگری، با کارش ارتباط قوی حسی نیز برقرار می‌کند. برای همین است که حرف‌هایش در مورد فیلم‌هایی که در آنها ایفای نقش کرده، از جنسی متفاوت است. او در آخرین اظهار نظر از این دست، در نشست خبری فیلم سیزده 59 با کارگردانی سامان سالور که داستان به کما رفتن و بهبود یک جانباز دفاع مقدس پس از 30 سال را روایت می‌کند، بی‌توجهی به سینمای جنگ را مورد انتقاد قرار داد و گفت باید از تهیه‌کنندگانی که به این سمت می‌آیند تشکر کرد.
کد خبر: ۴۰۹۶۶۹

پرستویی در این نشست در پاسخ به تهمت شعاری‌بودن فیلم‌های جنگی از جمله سیزده 59 گفت: به آنان که این حرف را می‌زنند، توصیه می‌کنم که در یک روز تعطیل سری به آسایشگاه جانبازان نیاوران بزنند. من 20 روز پیش فیلم سیزده 59 را با 8 جانباز آنجا دیدم که واکنش آنان متضاد آن‌چیزی بود که منتقدان چنین فیلم‌هایی می‌گویند.

وی با بیان این‌که آنان که به جبهه رفتند و جانباز شدند، در واقع با خدا معامله کردند و هیچ گاه طلبی از کسی ندارند، تاکید کرد که اگر این واقعیت‌ها در فیلمی منعکس شود به معنای شعار دادن نیست.

این بازیگر در پایان با انتقاد از شرایط ساخت فیلم‌هایی که مرتبط با جنگ است، گفت: واقعا اگر تهیه‌کننده‌ای به ساخت چنین فیلم‌هایی تن دهد، باید از او تشکر زیادی کرد. در آن طرف دنیا مردم هر ساله با جانبازهایشان هستند و از آنها تقدیر و تشکر درخوری انجام می‌دهند که متاسفانه اینجا این گونه نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها