خواب آرام در اصفهان جلوی دوربین رفت

فیلم تلویزیونی «خواب آرام» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی در اصفهان جلوی دوربین رفت.
کد خبر: ۴۰۸۹۲۷

به گزارش جام جم آنلاین ، امیرحسین شریفی  در گفتگو با سایت معاونت امور مجلس و استانهای صدا و سیما گفت: تاکنون حدود 30 درصد از صحنه‌های این تله فیلم تصویربرداری شده و تا 15 روز دیگر ادامه خواهد داشت.

تهیه کننده تله فیلم خواب آرام با بیان اینکه بیشتر عوامل ساخت شرکت‌کننده در این فیلم از، تهران، به شهر اصفهان آمده اند، تصریح کرد: در انتخاب عوامل، دقت بسیار زیادی به کار برده شده است.

شریفی با اشاره به اینکه همه هنرمندان در عرصه سینما، برای پیشرفت این پدیده که تلفیقی از صنعت و هنر است بیشترین تلاش خود را به کار می‌برند، تاکید کرد: برای ساخت یک فیلم در شهری مانند اصفهان، توجه به نکته مهمی مانند لهجه، بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه  گویش بازیگران این فیلم تلویزیونی به لهجه شیرین اصفهانی است افزود: تلاش می‌کنم در این فیلم لهجه شیرین و اصیل اصفهانی بدون مشکل ارایه شود و برای این که بازیگران لهجه اصفهانی را درست ادا کنند از بازیگران اصفهانی در این فیلم استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه جمعی از بازیگران استان اصفهان در این اثر حضور دارند تصریح کرد: رضا سمندریان در یکی از نقش های اصلی این تله فیلم ظاهر شده است که به زودی بازیگران دیگری نیز به این فیلم تلویزیونی اضافه خواهند شد.

وی اظهار داشت: در «خواب آرام» سعی می‌کنیم از بافت‌های قدیمی و تاریخی اصفهان علاوه بر بافت‌های مدرن شهری آن بهره ببریم تا بتوانیم به خوبی شهر اصفهان را به مخاطب معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه تصویربرداری این تله فیلم در یکی از لوکیشن‌های اصلی، بنیاد نخبگان آغاز شد و تا دو روز آینده گروه در این لوکیشن مشغول تصویربرداری هستند گفت: از دیگر لوکیشن‌های این تله فیلم می‌توان به تله کابین، فرودگاه اصفهان و فضاهای تاریخی و قدیمی اصفهان اشاره کرد.

وی با اشاره به بخش هایی از داستان این فیلم تلویزیونی ابراز داشت: این فیلم داستان مردی به نام راغب را روایت می‌‌کند که شرکت ساختمانی در اصفهان دارد او با ترفندهای مختلف مکان‌های قدیمی و میراث فرهنگی اصفهان را به برج تبدیل می‌کند با ورود حسابداری به شرکت زندگی او دچار دگرگونی می‌شود.

وی از تدوین همزمان این اثر خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تا یک ماه دیگر تله فیلم «خواب آرام» آماده پخش خواهد شد.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

نویسنده فیلمنامه: مهیار طهماسبی،کارگردان: کاظم معصومی،تهیه‌کننده: امیرحسین شریفی،مدیرتصویربرداری: فریدون شیردل،طراح گریم: بابک شعاعی،صدابردار: بابک نیازی،هماهنگی تولید: حمید شریفی،مدیرتولید : علیرضا شریفی،تدوین: احسان اجتهادی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها