دانشجو اعلام کرد:

تعیین تکلیف افزایش نرخ کرایه‌ها تا پایان خرداد

سخنگوی شورای تهران با اشاره به مذاکرات شورا با وزارت کشور گفت: امیدواریم تا پایان ماه جاری نرخ کرایه ها تعیین تکلیف شود و از ابتدای تابستان شاهد افزایش و متناسب سازی نرخ کرایه ها باشیم.
کد خبر: ۴۰۸۹۱۷

به گزارش مهر، خسرو دانشجو در حاشیه نشست غیر علنی جلسه روز یکشنبه شورا افزود: جلساتی پیرامون منطقی کردن و افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی متناسب با افزایش قیمت سوخت پس از هدفمند سازی یارانه ها، برگزار شده است.

وی با اشاره به مصوبه  شورای شهر  برای افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی گفت: وزیر کشور از اختیار قانونی خود استفاده کرد و دستور توقف این مصوبه  را داد.

این عضو شورای شهر با بیان این که در این مدت شورا با مراجعات و درخواست هایی که از سوی رانندگان، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مسئولان مترو تهران مبنی براینکه با افزایش نرخ سوخت و هزینه ها، نرخ کرایه ها منطقی و متناسب با افزایش هزینه ها نیست  مواجه بود، تصریح کرد: فعالیت و حیات حمل ونقل عمومی در صورت ادامه روند کنونی با مشکل مواجه می شود.

دانشجوبا بیان اینکه مصوبه شورای شهر مبنی بر افزایش نرخ کرایه ها پس از هدفمند سازی یارانه ها کاملا قابل دفاع است و مبنای علمی دارد تاکید کرد: ا توجه به مذاکرات صورت گرفته، اجازه اجرای مصوبه شورای شهر از تیرماه داده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها