حق با شماست

چرا قراردادهای اجاره 2 ساله نشد؟

عبداللهی از شهمیرزاد: خانه‌ای در شهمیرزاد داریم که شهرداری آن شهر قبل از پایان مهلت اخطاریه و بدون توجه به حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر عدم تخریب، مبادرت به تخریب کرده و به هیچ وجه هم جوابگو نیست. حال تکلیف ما چیست؟
کد خبر: ۴۰۸۵۸۰

جمعی از کارگران شرکتی از کردستان: از نیروهای شرکتی هستیم که 2 ماه آخر سال گذشته با ما قرارداد بسته‌اند ولی با آمدن مدیرعامل جدید مجددا می‌خواهند ما را به صورت شرکتی درآورند. از مسوولان مربوط تقاضای رسیدگی داریم.

نورزاد از قائمشهر: حق بیمه را اداره بیمه از 30هزار تومان به 130هزار تومان رسانده است، چرا؟

یک شهروند: از مسوولان شهر کیا شهر می‌خواهیم متکدیان این شهر را جمع‌آوری کنند.

صادقی از ارومیه: چگونه است که وضعیت دریاچه ارومیه رو به بهبود است، ولی ما که ساکن این شهریم هر روز شاهد بدتر شدن اوضاع آن هستیم.

خدامرادی از تهران: در مورد قبوض برق جدید که برای کنتورهای معمولی آمده است، مسوولان اداره برق علت احتساب اوج‌باری آن را توضیح دهند.

گودرزی از بروجرد: چرا ماده 103 قانون تامین اجتماعی را حذف کرده‌اند؟

یک شهروند از ساری: نظارت بر کار مشاوران املاک را چه نهادی باید انجام دهد تا از بالا رفتن بی‌رویه قیمت اجاره‌خانه‌ها و مغازه‌ها جلوگیری کند؟ ضمن این‌که آنها اصلا قراردادهای دو ساله نمی‌بندند.

جوابیه : در پی درج پیامی در 20 فروردین ماه در صفحه 17 تحت عنوان «چراغ چشمک‌زن تقاطع دهکده المپیک» معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با ارسال نامه‌ای اعلام کرد: با توجه به کم‌تردد بودن و روانی ترافیک در تقاطع مذکور، چراغ به صورت چشمک‌زن تنظیم شده است که در صورت لزوم به صورت زماندار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها