اعضای باند هنگام فرار از تالار عروسی، 4 نفر از مهمانان را به گلوله بسته بودند

دزدی مسلحانه از مهمانان جشن عروسی

4 زن و مرد مسلح که با ورود به یک تالار عروسی در شهرستان جیرفت، پول و طلاهای عروس‌خانم و زنان مهمان را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند. متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌های پلیسی گفتند، هنگام سرقت، 4 زن و مرد را که قصد داشتند مانع فرار آنها شوند، با شلیک گلوله زخمی کرده‌اند.
کد خبر: ۴۰۸۱۵۸

به گزارش «جام‌جم»، چندی پیش ماموران اداره آگاهی شهرستان جیرفت در استان کرمان پس از اطلاع یافتن وقوع سرقت مسلحانه در یک تالار عروسی، عازم محل شدند و با ورود به تالار عروسی 4 زن و مرد را که زخمی شده بودند، به بیمارستان انتقال دادند.

رد پای 2 زن و 2 مرد مسلح در سرقت

با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، در تحقیق از شاهدان حادثه مشخص شد دقایقی بعد از حضور عروس و داماد در تالار ابتدا 2 زن غریبه به عنوان مهمان وارد آنجا شده و پس از آنها 2 مرد نقابدار سلاح‌به دست و به زور وارد سالن بانوان تالار شده و با شلیک چند تیر هوایی و تهدید به مرگ عروس و داماد، آن دو را همراه دیگر زنان مهمان به انتهای سالن انتقال می‌دهند. آن گاه مردان مسلح همراه آن 2 زن غریبه پول و طلاهای نوعروس و دیگر زنان مهمان را دزدیده و در جریان فرار، 4 زن و مرد را که از مهمان‌ها بوده‌اند، زخمی کرده و متواری شده‌اند. با به دست آمدن این اطلاعات، جستجوهای پلیسی برای دستگیری اعضای این باند مسلح آغاز شد، اما ماموران موفق به یافتن آنها نشدند.

در ادامه جستجوها، ماموران اطلاع یافتند مردی طلاهای دزدیده شده از تالار عروسی را به یک طلافروشی برده تا بفروشد. به این ترتیب ماموران با اعزام به مغازه طلافروشی، مرد فروشنده را دستگیر و به پلیس آگاهی جیرفت منتقل کردند.

در بررسی سوابق کیفری متهم معلوم شد او به اتهام حمل و نگهداری سلاح و سرقت طلاهای بانوان، بارها دستگیر و زندانی شده است.

متهم در بازجویی‌ها به پلیس گفت: روز 18 آذر سال88 با همدستی یکی از دوستانم ـ که سابقه‌دار است ـ و 2زن که در زمینه خرید و فروش اموال دزدی با ما همکاری داشتند، مسلحانه از شرکت‌کنندگان در مراسم عروسی سرقت کردیم. هنگام فرار نیز 4 زن و مرد که قصد سد کردن راهمان را داشتند، زخمی کرده و متواری شدیم.

در پی اعتراف متهم، دیگر سارق مسلح نیز دستگیر شد و به همدستی با وی در سرقت مسلحانه از تالار عروسی اعتراف کرد.

دستگیری 2 همدست سارقان

در حالی که متهمان روانه زندان شده بودند، ماموران در مرحله دیگری از تحقیقات، مخفیگاه 2 زن فراری را در شهرستان جیرفت شناسایی و آن دو را همراه 3 مرد دیگر که در آن خانه بودند، دستگیر کردند.

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی جیرفت، 2 زن بازداشت شده نیز به همدستی با 2 دزد مسلح اعتراف کردند و گفتند شب حادثه با چهره گریم شده در محل سرقت حضور یافته و با دستور 2 همدست خود پول و طلاهای نوعروس و زنان مهمان را سرقت کردیم. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها