حسین سبحانی نیا:

مصداق تفکرالحادی درگروه‌انحرافی دیده میشود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص سناریوهای دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی، تصریح کرد؛ مصداق های تفکر الحادی بیشتر در جریان انحرافی دیده می شود.
کد خبر: ۴۰۶۳۸۷

    

به گزارش مهر، حسین سبحانی نیا با مرور موضوعاتی که رهبرانقلاب در دیدار خود با نمایندگان مجلس به عنوان سناریوهای دشمن برشمردند گفت: در بحث اخلال اقتصادی دشمن قصد دارد تا با اخلال و ایجاد چالش در موضوع هدفمندی یارانه ها ، وپرداختن به مسائلی مانند تورم و گرانی دولت را تضعیف کنند.

نماینده مردم نیشابور اختلاف افکنی در بین مسئولان نظام و روسای قوا را از جمله برنامه های دیگر استکبار خواند وگفت : دشمن قصد دارد با اختلاف افکنی و با شگردهای خود از قبیل رسانه ای کردن، بزرگ نمایی و دامن زدن به اختلافات در داخل کشور بحران جدی درست کند.

وی در بخش دیگری از مصاحبه به مصداق های تفکرالحادی که رهبر انقلاب در سخنان خود خطاب به نمایندگان مطرح کرده بودند اشاره کرد و افزود : این تفکرات الحادی اصل اساسی انقلاب را نشانه رفته و از جمله مصداق های آن را می توان تکثیر لوح فشرده به سوی ظهور، موضوع غیبت صغری و مسائل خرافه گری دانست.

سبحانی نیا با بیان اینکه انتخابات به عنوان تابلو نظام جمهوری اسلامی است تاکید کرد : طبق تاکید همیشگی رهبر انقلاب انتخابات باید در تحت هر شرایطی در زمان مقرر برگزار شده و دستگاه های مسئول اجرایی و نظارتی به نحو احسن برگزار کننده انتخابات باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان با بیان این مطلب که نمایندگان مجلس بعد از دیدار با رهبری انگیزه مضاعفی برای ادامه کار وتلاش خود گرفتند تصریح کرد: رهبری ضمن تایید مواضع مجلس ونمایندگان دربحث استکبارستیزی، خواستار استمرار آن شده و از نمایندگان خواستند تا در سال آخر نمایندگی خود ضمن دفاع از حقوق ملت و اهتمام بیشتر به کار و تلاش نگذارند موضوع انتخابات مانع کار و تلاش نمایندگان در انجام وظایفشان شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها