یاد و خاطره امام خمینی (ره) در سیمای کردی شبکه جهانی سحر

سیمای کردی شبکه جهانی سحر با تهیه و تدارک برنامه های متعدد در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره )به گرامیداشت یاد و خاطره رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران می پردازد .
کد خبر: ۴۰۶۳۶۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، سیمای کردی این شبکه بین المللی با مجموعه برنامه های "ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی " و مستند "روح الله"، بیست و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی را گرامی می دارد.

برنامه "ویژه ارتحال" به تهیه کنندگی سروش سازانی در 2 قسمت 30 دقیقه ای و در اربیل عراق تهیه شده که با موضوع اندیشه امام خمینی (ره) از منظر فرهیختگان کرد برای پخش از این سیما در نظر گرفته شده است و روزهای 13 و 14 خردادماه روی آنتن خواهد رفت.

مستند آشنای "روح الله" به کارگردانی محمد دبوق تولید شبکه تلویزیونی المنار لبنان نیز که در قالب 26 برنامه 20 دقیقه ای با محوریت زندگی سیاسی-مذهبی از تولد تا عروج امام خمینی(ره) به زبان کردی دوبله شده است، از اول خردادماه درکنداکتور این سیما قرار گرفته است و پخش آن تا اواخر خرداد ادامه خواهد داشت.

جایگاه امام خمینی (ره ) نقش بی بدیل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر کبیر انقلاب اسلامی شکوهمند مردم ایران در ابلاغ پیام اسلام انقلابی به جهانیان و تاثیر آموزه های ایشان در بیداری ملتها ، در برنامه های مختلف گفتگو محور سیاسی این سیما ، همچنین رویدادهای بزرگداشت سالگرد ارتحال ایشان در بخشهای مختلف خبری ،گزارشهای ویژه و ....مورد پردازش و پوشش قرار خواهد گرفت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها