مستند رودخانه‌های لیان در مرکز بوشهر تولید می‌شود

مجموعه مستند رودخانه های لیان در چهار قسمت 30 دقیقه ای به کارگردانی رامتین بالف به سفارش مرکز سیمای بوشهر در حال تولید است.
کد خبر: ۴۰۶۳۵۳

به گزارش جام جم آنلاین ، رامتین بالف در گفتگو با سایت معاونت امور مجلس و استانهای صدا و سیما گفت این مستند ابتدا شکل گیری رودخانه های استان بوشهر و مسیرعبور آنها تا خلیج فارس ، همچنین تأثیرگذاری این رودخانه ها بر شکل گیری مهاجرت و سکنی گزینی مردمانی که در حاشیه ی آنها زندگی می کنند را به تصویر می کشد.

بالف افزود: مجموعه مستند رودخانه های لیان از سوی دیگر آداب و رسوم و تأثیر مستقیم و غیر مستقیم رودخانه بر زندگی و خلق و خوی روستاهای حاشیه آن را نشان داده که برای ادامه ی بقاء و حیات خود به کار تلاش مشغولند .

وی بیان داشت: در این مجموعه ازنگاهی دیگر تاریخ تمدنی را که به مرور در این عبور پدیدار و بعضاً به فراموشی سپرده شده است اشاره خواهد شد.

بالف عنوان کرد: در این گذر پوشش گیاهی کنار رودخانه ها و گونه های جانوری چه اهلی و چه وحشی که در حاشیه ی آن زندگی می کنند نیز به تصویر کشیده می شود .

وی با اشاره به اینکه مستند رودخانه های لیان بیش از دو ماه پیش تولید داشته است ابراز داشت: از اردیبهشت ماه امسال تصویر برداری مستند آغاز شده و تا پایان بهمن ماه سال آینده این مجموعه آماده پخش خواهد شد.

عوامل فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان : رامتین بالف،تصویربرداران: رشاد بالف ، رامتین بالف،تدوین و صداگذاری : رشاد بالف،دستیاران : علیرضا روان ، علی سرخوش،مدیر تولید: عباس مطاف،عکاس: اسماعیل جاشویی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها