سردار حسین آبادی خواستار شد:

برخورد دستگاه قضایی با قاچاقچیان شیشه

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به برخورد دستگاه قضایی با عوامل قاچاق مواد مخدر صنعتی در سراسر کشور، خواستار برخوردهای شدید با عوامل قاچاق شیشه در تهران و استان البرز شد.
کد خبر: ۴۰۶۰۴۶

به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار حمیدرضا حسین آبادی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از اصلاح قانون مواد مخدر، اقدام های بسیار خوب و موثری از سوی دستگاه قضایی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر انجام شده است.

وی به تلاش های پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان تهران و استان البرز و کشف شماری لابراتوار و آشپزخانه های خانگی تولید مواد مخدر صنعتی کشف اشاره کرد و افزود: در این ارتباط عوامل اصلی تولید و قاچاق دستگیر و تحویل محاکم قضایی شدند.

سردار حسین آبادی به هماهنگی و تعامل بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی اشاره کرد و افزود: با اصلاح قانون مواد مخدر، برخورد و مجازات با قاچاقچیان و عناصر اصلی مواد مخدر، شدت یافته است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، درباره اعمال قانون برای توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی نیز گفت: در این خصوص مذاکراتی با دستگاه قضایی صورت گرفته و پرونده عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر صنعتی هم اکنون در محاکم در حال رسیدگی است و در آینده نزدیک، شاهد مجازات قاچاقچیان شیشه همانند سایر مواد مخدر خواهیم بود.

سردار حسین آبادی با اشاره به اینکه، اعمال قانون و برخورد شدید با عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر در استان های شرقی بسیار موثر بوده است، تصریح کرد، متاسفانه در استان تهران کمتر شاهد برخورد قضایی شدید بودیم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: امیدواریم دستگاه قضایی رسیدگی به این پرونده ها را در دو استان یاد شده همانند سایر استان های دیگر سرعت بخشد تا شاهد برخورد شدید این دستگاه با دستگیر شدگان این پرونده ها باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها