وزیر نیرو تاکید کرد که برخی از کولرهای گازی به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود که متاسفانه مصرف انرژی در آنها بسیار بالاست. به گزارش فارس، مجید نامجو وزیر نیرو به خبرنگاران گفت: مهم‌ترین مساله در شرایط کنونی در بحث مصرف برق، استفاده از وسایل استانداردی است که از طریق مراکز مجاز عرضه می‌شود.
کد خبر: ۴۰۰۶۷۱

وی استفاده برخی از مردم از کولر گازی در فصل گرما را مورد یادآوری قرار داد و افزود: برخی از کولرهای گازی به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود که متاسفانه مصرف انرژی در آنها بسیار بالاست.نامجو تاکید کرد که سودجویان، کولرهای گازی را به صورت غیرمجاز وارد کشور می‌کنند که در خارج از کشور به دلیل مصرف انرژی بالای آنها استفاده نمی‌شود.وی خطاب به این دست از مردم متذکر شد که کولرهای گازی استاندارد را از مراکز مجاز که دارای برچسب انرژی هستند خریداری و استفاده کنند، هرچند که استفاده از این کولرها در شهر تهران با توجه به شرایط اقلیمی آن ضرورتی ندارد و کولرهای آبی نیز پاسخگوست.

وزیر نیرو در پایان خاطرنشان کرد: توجه به هشدارها و توصیه‌های مسوولان وزارت نیرو در استفاده از وسایل استاندارد و همچنین مصرف متعادل، سبب می‌شود تا مردم قبض‌های برق معمولی و بدون افزایش آنچنانی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها