تلاش دوچندان و حساسیت بالا برای ماندن در لیگ برتر فردا و در چارچوب هفته سی و یکم این رقابت‌ها در جدال تیم‌های شهرداری تبریز با شاهین بوشهر و استیل‌آذین با راه‌آهن جلوه‌گر می‌شود. با فروکش کردن اتفاقات حاشیه‌ای هفته سی‌ام لیگ‌برتر و قهر و آشتی باشگاه متمول استیل‌آذین، فردا بار دیگر رقابت 8 تیم نیمه پایین جدول برای فرار از سقوط پیگیری می‌شود. نفت تهران، شاهین بوشهر، سایپای البرز، شهرداری تبریز، پاس همدان، راه‌آهن شهرری، پیکان قزوین و استیل‌آذین که به ترتیب در رده‌های 11 تا 18 جدول قرار گرفته‌اند همچون یکی دو هفته گذشته بازی‌های سرنوشت‌سازی را در پیش دارند و همه به دنبال پیروزی در این هفته‌های پایانی هستند؛ اما اوج حساسیت در دیدار استیل‌آذین و راه‌آهن نمایان می‌شود، جایی که استیل‌آذین تیم قعر جدولی بازی مهمی را برابر راه‌آهن در پیش دارد و چنانچه این هفته هم طعم پیروزی را نچشد، یک قدم دیگر به پرتگاه نزدیک می‌شود .البته همین وضعیت با شدت کمتری در انتظار راه‌آهن و مهدی‌تارتار است.
کد خبر: ۳۹۷۷۵۹

با وجود وضعیت حاد استیل‌آذین، محمود یاوری، سرپرست و در واقع سرمربی این تیم درباره جدال با راه‌آهن چنین اظهارنظر کرد: برای بازی‌های بعدی توجهی به مسائل حاشیه‌ای نخواهیم کرد و به دنبال 4 برد هستیم، اما در این مقطع 3 امتیاز بازی با راه‌آهن از نان شب هم برای ما واجب‌تر است. ما سعی می‌کنیم فوتبال خوب و با برنامه‌ای را ارائه کنیم که مبتنی بر شعور بوده و رویکردی تهاجمی داشته باشد. شاید خیلی‌ها فکر کنند که ما 4 بازی بعد را انتحاری کار می‌کنیم، اما تمامی برنامه‌هایمان مبتنی بر منطق، حساب و کتاب است.

مهدی تارتار، سرمربی راه‌آهن هم که معتقد است تیمش در هفته‌های اخیر مورد بی‌مهری داوران قرار گرفته است، با این اظهارنظر به استقبال حریف قعرنشین تیمش رفت: راه‌آهن انصافا در بازی‌های قبلی خوب بازی کرده است و تنها در زدن ضربات آخر کمی بی‌دقت هستیم که در نهایت باعث عدم نتیجه‌گیری تیم می‌شود.

دومین دیدار حساس فردا را تیم‌های شهرداری تبریز و شاهین بوشهر در تبریز برگزار می‌کنند. شاهین بوشهر که در دو هفته اخیر به لطف قرار گرفتن اکبر میثاقیان در راس کادر فنی خود جان دوباره‌ای یافته و 6 امتیاز کسب کرده در تبریز هم به دنبال پیروزی است.

این را میثاقیان می‌گوید: در این فصل که با شهرداری به‌لیگ برتر آمده بودم، دوست نداشتم در این مقطع مقابل شهرداری قرار بگیرم، اما نمی‌توان کاری کرد و فوتبال حرفه‌ای این چیزها را هم دارد و همه به هم می‌رسند. به هر حال این مسابقه، هم از نظر فنی و هم از نظر عاطفی برای من سخت است، اما ما برای ماندن در لیگ باید پیروز شویم.

حمید درخشان، سرمربی شهرداری نیز با اذعان به شناخت جامع میثاقیان از شهرداری، تصریح کرد: قبول دارم میثاقیان تیم شهرداری تبریز را بخوبی می‌شناسد، اما فکر می‌کنم از تیم جدید خودش شناخت ندارد و ما می‌دانیم چطور باید با شاهین بازی کنیم، بنابراین تمام تلاش ما برای کسب 3 امتیاز این مسابقه است.

فردا دو دیدار مهم دیگر برگزار می‌شود؛ در یکی از این دیدارها سایپا و محمد مایلی‌کهن در کرمان کار دشواری برابر مس در پیش دارند.

در آخرین بازی حساس فردا پیکان تیم ماقبل آخر، در قزوین پذیرای تراکتورسازی تیم چهارم لیگ است که بشدت به فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست، تیمی که هفته گذشته در تبریز مقابل سپاهان غافلگیر شد، هیچ دوست ندارد این بار اسباب زنده شدن امید پیکانی‌ها برای ماندن در لیگ باشد.

برنامه هفته 31 لیگ برتر

جمعه 2 ‌/‌ 2 ‌/‌ 90 مس‌ ـ سایپا، ورزشگاه شهید باهنر ـ ساعت 30/ 17، داور: خداداد افشاریان/شهرداری تبریز ـ شاهین بوشهر، ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز ـ ساعت 18، داور: سعید مظفری‌زاده/پیکان ـ تراکتور‌سازی،ورزشگاه شهید رجایی قزوین ـ ساعت 18، داور: محمدرضا اکبریان/استیل‌آذین ـ راه‌آهن، ورزشگاه دستگردی تهران ـ ساعت 18، داور: تورج حق‌وردی/فولاد ـ ملوان،ورزشگاه تختی اهواز ـ ساعت 18، داور: شاهین حاج‌بابایی

شنبه 3 ‌/‌ 2 ‌/‌ 90 پاس ـ ذوب‌آهن،ورزشگاه قدس همدان ـ ساعت16، داور: علیرضا فغانی/استقلال ـ نفت آبادان،ورزشگاه آزادی ـ ساعت 18، داور: محسن ترکی

یکشنبه 4 ‌/‌ 2 ‌/‌ 90 نفت تهران ـ پرسپولیس،ورزشگاه آزادی ـ ساعت 19، داور: هدایت ممبینی

دوشنبه 5‌/‌2‌/‌90سپاهان ـ صبا، ورزشگاه فولاد‌شهر ـ ساعت 17، داور: البرز حاجی‌پور

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها