معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از تبدیل 24 بخش استان به شهر بر اساس کانون جدید شهرسازی ابلاغی از سوی وزارت کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۲۶۵

به گزارش مهر، ابراهیم فتح الهی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سردشت افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی بخش های دارای بیش از سه هزار و 500 نفر جمعیت در اولویت تبدیل وضعیت به شهر هستند.

وی همچنین ضمن انتقاد ازعملکرد ضعیف شرکت گاز در گازرسانی به سردشت اظهار داشت: متاسفانه این شهرستان با وجود دارا بودن شاخصهای جمعیتی لازم از نعمت گاز محروم مانده و در این منطقه کار اساسی برای مردم نشده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه بیشتر مشکلات شهرستان سردشت به دلیل نبود راه های مواصلاتی استاندارد بوده که با اصلاح آنها این شهرستان از بن بست خارج می شود، بیان داشت: مردم این شهرستان که توسط رژیم بعث عراق بمباران شیمیایی شده اند، با همت و غیرت خود به توطئه گران اجازه تعدی نداده و لحظه ای شهر را خالی نکردند.

به گفته فتح الهی سردشت، شهری مذهبی و فرهنگی بوده که اگر به اقتصاد پایدار مردم این منطقه با ساماندهی مرزها کمک کنیم، وضعیت معیشتی آنها بهبود خواهد یافت.

ذبیح الله کاظمی فرماندار سردشت نیز در این جلشه خواستار توجه بیشتر مسئولان به ارتقای اقتصاد منطقه شد و گفت: همه ما در قبال مردمی که در کشاکش جنگ تحمیلی و جریان های سیاسی ضد انقلاب پا به پای رزمندگان اسلام در برابر دژخیمان جنگیدند و تمام سختی ها را تحمل کردند، مسئول هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها