رئیس جمهوردر سومین سفر استانی هیئت دولت به استان کردستان در جمع مردم این استان در سنندج ؛ برنامه دولت را ادامه اصلاحات اقتصادی و طرح بزرگ هدفمند کردن یارانه ها بیان کرد و گفت : این طرح بزرگ آغاز شده و گام نخست با موفقیت بوده است .
کد خبر: ۳۹۷۰۴۰

به گزارش شبکه خبر، آقای محمود احمدی نژاد افزود : البته در گوشه و کنار در برخی جاها به علت سردسیر و گرمسیر بودن ، اشکالات جزیی در هدفمندی یارانه‌ها وجود دارد که رفع خواهد شد .

رئیس جمهور با اشاره به برخی مخالفت ها با اجرای هدفمند کردن یارانه ها گفت : این طرح به گونه ای پایه ریزی شده است که تا صد سال آینده حق مردم در جیب خودشان باشد و هیچ قدرتی نتواند این حق را از مردم سلب کند .

احمدی نژاد ابراز امیدواری کرد دولت امسال نیز بتواند در جهت تامین منافع ملت ، گام های دیگری بردارد .

رئیس جمهور همچنین درباره پیگیری مصوبات سفرهای قبلی دولت به استان کردستان گفت : در سفرهای اول و دوم ، تصمیمات خوبی گرفته شد که برخی از آنها اجرا شد و برخی در میانه راه است .

احمدی نژاد از بررسی راه های رفع موانع و مشکلات استان و تصمیم گیری بزرگ تر و موثرتر برای پیشرفت کردستان خبر داد .

رئیس جمهور همچنین درباره برنامه های دولت در بخش مسکن گفت : دولت در بخش مسکن به گونه ای فعالیت خواهد کرد که وضع مسکن مردم ، امسال و سال آینده به نقطه مطلوبی برسد .

احمدی نژاد افزود : دولت تلاش می کند تا پایان سال 91 ، دغدغه ای به نام مسکن برای هیچ ایرانی باقی نماند .
 
وی ایجاد اشتغال را از برنامه های دیگر دولت برشمرد و ابراز امیدواری کرد ، در پایان امسال و اواسط سال 91 ، مشکل بیکاری در ایران ریشه کن شود .

رئیس جمهور همچنین با اشاره به توسل کشورهای غربی و آمریکا به زورگویی و فریبکاری برای جنگ افروزی و دشمن تراشی میان ملت ها و دولت ها گفت : گرچه غربی ها می خواهند میان گروه ها ، اقوام و گرایش های گوناگون تفرقه ایجاد کنند ، اما در سال های اخیر ، ملت های منطقه فهمیده اند که دشمن اصلی آنها ؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی است .

احمدی نژاد با بیان اینکه غربی ها قصد دارند با فریبکاری ، مطالبات بحق ملت های منطقه را منحرف کنند ، گفت : قصد غربی ها در هم شکستن اراده ملت ها برای مقابله با آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی و بهره گیری از توان و ظرفیت ملت ها به سود منافع استعمارگران است .

وی با تاکید بر هوشیاری کنونی ملت های منطقه در قبال توطئه های غربی ها گفت : وحدت و ایمان ملت های منطقه ، توطئه های غربی ها را خنثی می کند و سایه مستکبران شرور را از میان خواهد برد .

از جمله برنامه های رئیس جمهور در استان کردستان ؛ حضور در جلسه کارگروه فرهنگی استان کردستان ، حضور در جلسه هیئت دولت ، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران استان و همچنین شرکت در گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه استانی کردستان اعلام شده است .

سفر آقای احمدی نژاد به استان کردستان ، فردا با دیدار با مدیران استان و همچنین دیدار با منتخبان و فرهیختگان کردستان پایان می یابد .
 
قرار است در نودمین سفر هیئت دولت ، 240 مصوبه با مجموع 2700 میلیارد تومان اعتبار برای استان کردستان تصویب شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها