رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری نهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE خبر داد و گفت: ثبت نام در این آزمون از ساعت 18 امروز 27 فروردین آغاز می شود.
کد خبر: ۳۹۵۸۸۲

دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت و گو با مهر افزود: ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir انجام می شود و آزمون نیز در روز جمعه 6 خرداد برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان به محض تکمیل ظرفیت، متوقف خواهد شد در صورت ثبت نام تعداد 1500 داوطلب، آزمون در یک نوبت برگزار شده و در صورت ثبت نام 3 هزار نفر، آزمون در دو نوبت برگزار می شود.

نسل سراجی اظهار داشت: داوطلبان باید علاوه بر فیش واریزی سایر مدارک را به صورت اینترنتی ارسال کنند عدم ارسال مدارک به منزله انصراف از شرکت در آزمون است. داوطلبانی که اقدام به ثبت نام الکترونیکی کرده و کد رهگیری دریافت می کنند بدون ارسال مدارک نمی توانند در آزمون شرکت کنند.

وی یادآور شد: کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 2 تا 5 خردادماه از طریق سایت مرکز سنجش قابل دریافت خواهد بود و برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملی و اصل فیش بانکی الزامی است و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون در روز 6 خرداد برگزار می شود و کارنامه اینترنتی از روز چهارشنبه 11 خرداد از طریق سایت سنجش قابل دریافت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها