تغییرات در هیات دولت قطعی است ، اما هیچ کس تمایل ندارد درباره زمان و چگونگی آن سخن بگوید.
کد خبر: ۳۹۳۰۳
به گزارش خبرنگار جام جم ، دیروز همه وزرا و معاونان رئیس جمهور، در برابر پرسشهای متعدد درباره تغییرات کابینه یا اظهار بی اطلاعی کردند یا جملاتی کوتاه بر زبان آوردند. عبدالواحد موسوی لاری ، وزیر کشور هم آشکارا گفت : درباره بحث استعفاء ، شفاف سخن نمی گویم تا سوژه شما (خبرنگاران) هدر نرود!.

هم تغییر و هم جا به جایی

سخنگوی دولت که پس از هفته ها سکوت ، دیروز به پرسشهای خبرنگاران پاسخ می داد، ضمن تایید تغییرات در کابینه تصریح کرد: دولت ، هم شاهد تغییر خواهد بود و هم جا به جایی . عبدالله رمضان زاده افزود: بعضی آقایان تقاضای جا به جایی دارند و برخی نیز خواستار کناره گیری هستند ، ولی هنوز رئیس جمهوری در این باره تصمیم گیری نکرده است.

در دولت بحثی نبوده است

در دولت هیچ صحبتی درباره استعفاء نشده است . حبیب الله بیطرف ، وزیر نیرو، ضمن گفتن این جمله به خبرنگار ما، اضافه کرد: چهارشنبه هم در دولت بحثی در این باره نشده است.

تغییرات اندک

علی صوفی ، وزیر تعاون به خبرنگار جام جم گفت : تصمیم به تغییرات را خود رئیس جمهوری اتخاذ خواهد کرد. وی درباره پیش بینی خود از این تغییرات اظهار کرد: تغییراتی بسیار محدود انجام خواهد شد. وی در عین حال از تایید ایجاد تغییر در سطح وزرا یا معاونان خودداری کرد.

ما وفاق داریم

رئیس کل بانک مرکزی هم در برابر سوال جام جم که شایعه تغییر وزیر امور اقتصادی و دارایی و اختلافات میان این 2نهاد را جویا شد ، تاکید کرد: من ابدا از تغییر آقای مظاهری خبر ندارم ، ما با ایشان اصلا اختلاف نداریم.

من شامل تغییرات نیستم

معتمدی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هنگامی که خبرنگار ما پرسید: آیا در جلسه هفته قبل ، رئیس جمهوری صحبتی درباره تغییرات کابینه داشته اند ، گفت : من در جلسه هفته قبل نبودم . وی با اشاره به این که تغییرات کابینه از اختیارات رئیس جمهوری است ، ادامه داد: خود من ظاهرا جزو تغییرات نیستم.

3 ، 4 روز آینده

مرتضی حاجی هم شایعه استعفای خود را رد کرد ، اما افزود: بحث ترمیم کابینه ظرف 3یا 4روز آینده مشخص می شود. وزیر آموزش و پرورش درباره ارتباط میان زمان طرح بحث تغییرات و آغاز به کار مجلس هفتم هم گفت : اگر ترمیمی صورت بگیر د ، هیچ ارتباطی با مجلس هفتم ندارد ، بلکه فقط برای تقویت کارآمدی دولت است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها