هلال احمر اعلام کرد:

فعالیت 2 هزار پزشک و پیراپزشک در پایگاه‌های جاده‌ای

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: در طرح امداد نوروزی دو هزار نفر پزشک و پیراپزشک در کمپ ها و پایگاه های بین جاده ای فعالند که 50 درصد آنها به عنوان پزشک و 50 درصد دیگر پیراپزشک هستند.
کد خبر: ۳۹۲۵۷۲

ماشاءالله پورطلوعی در گفتگو با مهر با بیان اینکه هم اکنون 760 پایگاه داوطلبی هلال احمر در مساجد و نقاطی که از پیش تعیین شده فعال هستند، گفت: دو هزار نفر پزشک و پیراپزشک در کمپ ها و پایگاه های بین جاده ای فعالیت دارند که 50 درصد آنها به عنوان پزشک و 50 درصد دیگر پیراپزشک هستند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر دومیلیون نفر عضو دارد که در سازمان امداد ،جوانان و داوطلبان تقسیم شده اند همچنین حدود 247 هزار نفر داوطلب مرد و 218 هزار زن در قالب سازمان داوطلبان ساماندهی شده اند.

وی در مورد راه اندازی پایگاه های داوطلبی مساجد گفت: از 43 نوع حادثه ای که در جهان وجود دارد 34 نوع آن در کشور ما رخ می دهد که اگر همه مساجد تبدیل به پایگاه های داوطلبی شود و جمعیت هلال احمر برای این پایگاه ها امکانات و آموزش های لازم را مهیا سازد روند امداد رسانی سریعتر و گسترده تر می شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: امسال به مسافرین قلک هایی اهدا می شود که یک بسته بهداشتی درکنار آن تعبیه شده است و قلک ها دارای کد و رمز است که پس جمع آوری به قید قرعه به اهدا کنندگان آن جوایزی از جمله سفر عتبات عالیات، سوریه و حج عمره اهدا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها