آیت الله صافی با اشاره به مطالبی که درباره‌ مکتب ایرانی گفته می‌شود، گفت: مکتب ما مکتب محمّدی، علوی و قرآنی است و ترویج غیرمکتب اسلام خلاف شرع است و صرف بودجه برای این کار تضییع بیت‌المال است. به گزارش فارس، وی در دیدار با جمعی از نمایندگان روحانی مجلس ادامه داد: بیت‌المال به همه مردم تعلق دارد و نمی‌شود آن را در مسیری مصرف کرد که حقوق ملت پایمال شود. همه کسانی که بودجه را تصویب می‌کنند، مسوول هستند.
کد خبر: ۳۸۸۹۵۴

آیت الله جوادی آملی نیز در دیداری دیگر با نمایندگان ، مطرح‌کردن نقد و انتقادات در تریبون عمومی را صلاح ندانست و گفت: اگر برخی مطالب انتقادی که عمومی‌کردن آنها به صلاح نیست از تریبون عمومی مطرح شود دوستان را نگران و دشمنان را خوشحال می‌کند.

به گزارش مهر، این مرجع تقلید روز دوشنبه در دیدار تعدادی از اعضای فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی خطاب به روحانیون مجلس گفت: درست است که الان ما با مشکلات فرهنگی در کشور مواجه هستیم، اما درمان این مشکلات زمانی محقق می‌شود که بدانیم دشمن تا کجا و از چه راه صف‌‌آرایی کرده است.

همچنین آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: توجه به مسائل فرهنگی بسیار اهمیت دارد و نظم و استقلال کشور ما به آن وابسته است.

وی با بیان این‌که غرب تلاش می‌کند با القای فرهنگ غلط خود، جوانان را به تباهی بکشد، تصریح کرد: باید بسیار مراقب بود تا فرهنگ غربی در جوانان راه پیدا نکند و اگر چنین شود، آینده کشور در خطر خواهد بود.

این مرجع تقلید همچنین به برخی نگرانی‌ها درخصوص بدحجابی و بی‌حجابی و مفاسد اخلاقی و اعتیاد در جامعه اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها