رئیس راهور تهران خبرداد:

ممنوعیت کنده‌کاری معابر از 15 اسفند

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به این‌که هرگونه کنده‌کاری در تهران از 15 اسفندماه ممنوع است گفت: ‌بر این اساس تمامی سازمان‌های خدماتی تهران تنها تا 15 اسفندماه مهلت دارند نسبت به بازگشایی معابری که در آنها کنده‌کاری صورت گرفته اقدام کنند.
کد خبر: ۳۸۸۶۷۰

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه با اشاره به این‌که خریدهای شب عید از 15 اسفند ماه آغاز شده و به تناسب آن حجم سفرها در تهران افزایش می‌یابد گفت: بر این اساس پیش‌بینی می‌کنیم ترافیک در پایتخت با آغاز خریدهای نوروزی بیش از 30 درصد به خصوص در عصرها افزایش یافته و این ترافیک در برخی روزها تا 50 درصد نیز افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به تدابیر ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به مناسبت آغاز خریدهای نوروزی گفت:‌بر این اساس تمامی مراکز عمده و مهم خرید در تهران شناسایی شده‌اند و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از توقف‌های غیرمجاز و پارک دوبله و توقف‌های ساکن به خصوص در اطراف مراکز خرید جلوگیری خواهند کرد.

ممنوعیت کنده‌کاری معابر از 15 اسفند

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به این‌که هرگونه کنده کاری در تهران از 15 اسفندماه ممنوع است گفت: ‌بر این اساس تمامی سازمان‌های خدماتی تهران تنها تا 15 اسفندماه مهلت دارند نسبت به بازگشایی معابری که در آنها کنده کاری صورت گرفته اقدام کنند.

وی با اشاره به این‌که نقاط پرتراکم و پر ترافیک توسط مناطق 22 گانه پلیس راهور تهران شناسایی شده‌اند گفت:‌ بر این اساس از 15 اسفند ماه سال جاری در این نقاط تدابیر ویژه ترافیکی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران از تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران خبر داد و تصریح کرد: ‌با توجه به در پیش بودن آغاز سفرهای نوروزی یکی از مشکلات عمده، ایرادات فنی خودروست و دیگری آلایندگی خودروها در روزهای پایانی سال است که بر این اساس برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از 15 اسفندماه تشدید می‌شود.

وی از تشدید کنترل بیمه شخص ثالث خودروها در تهران خبر داد و گفت: بر این اساس با خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث برخورد می‌شود لذا به شهروندان اکیدا توصیه می‌کنیم در روزهای باقیمانده نسبت به دریافت بیمه نامه‌های خود اقدام کنند.

قطع خدمات به خودروهای متخلف122شرکت دولتی وخصوصی

رئیس پلیس راهور تهران در ادامه از برخورد با شرکت‌های دولتی و غیر دولتی که خودروهای آنها دارای بدهی جریمه معوق است خبر داد و گفت:‌بر این اساس 122 شرکت دولتی و غیر دولتی در تهران که بیش از 15 میلیارد ریال دارای بدهی جریمه معوق هستند شناسایی شده و ارائه خدمات خودرویی به آنها تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی تاکید کرد: به مسوولان این شرکت‌ها اعلام شده که تا زمانی که نسبت به پرداخت جریمه خودروهایشان اقدام نکنند هیچ گونه خدماتی ائم از شماره گذاری، تعویض پلاک، دریافت برگه خلافی و... ارائه نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها