تصویربرداری فیلم تلویزیونی «یک اتفاق به ظاهر ساده» به کارگردانی مسعود تکاور و تهیه‌کنندگی سعید منتظرالمهدی به نیمه رسید و تدوین همزمان تصاویر در حال انجام است. فیلمنامه این فیلم توسط آرش برهانی نوشته شده و داستان در شب چهارشنبه سوری روایت می‌شود. انفجاری در این شب باعث بروز مشکلات جسمی و روحی برای چند خانواده می‌شود. در این فیلم محمود عزیزی، بهزاد خداویسی، روشنک عجمیان، شهرزاد عبدالمجید، شهرزاد کمال‌زاده، حشمت آرمیده، افشین سنگ‌چاپ، محمد حمزه‌ای و سعید علیجانی به ایفای نقش‌ می‌پردازند.
کد خبر: ۳۸۸۱۵۱

«یک اتفاق به ظاهر ساده»، به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه 2 سیما تهیه و تولید می‌شود./ فارس

«اتوبوسی به نام عوض» در رادیو

نمایش رادیویی «اتوبوسی به نام عوض» نوروز90 روی آنتن می‌رود. این نمایش داستان راننده اتوبوسی را روایت می‌کند که با اتوبوس ایران‌گردی می‌کند و افرادی که به عنوان مسافر همراه او هستند در طول سفر اتفاقات عجیبی را به‌وجود می‌آورند که این اتفاقات منجر به قصه‌های عجیب می‌شود./ ایسنا

پایان تصویر‌برداری سری دوم «همچون سرو»

تهیه‌کننده و کارگردان «همچون سرو» از پایان تصویربرداری سری دوم این مجموعه خبر داد.

بیژن بیرنگ تاکید کرد: تصویربرداری این سریال بتازگی تمام شده و در حال تدوین هستیم تا کار برای پخش آماده شود. تهیه‌کننده «همچون سرو» با اعلام این‌ که سری دوم این سریال حدودا 13 قسمتی خواهد بود از زمان پخش آن اظهار بی‌اطلاعی کرد. بیرنگ درباره بازیگرانی که در سری دوم «همچون سرو» حضور دارند، گفت: چند بازیگر جدید به سریال اضافه شده که یکی از آنها گوهر خیراندیش است.

«همچون سرو» با مضمون دفاع مقدس کاری از گروه فیلم و سریال شبکه 2 سیماست که بیژن بیرنگ و مهران رسام تهیه‌کنندگی و بیژن بیرنگ کارگردانی آن را به‌عهده دارد.

پژمان بازغی، غلامرضا یزدانی، سیاوش خیرابی، کریم خود‌سیانی، صادق‌ هاتفی، لاله اسکندری، الهام پاوه‌نژاد و گوهر خیراندیش در «همچون سرو» بازی می‌کنند./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها