تیم فوتبال بایرن مونیخ 9 ماه پس از شکست 2 بر صفر در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر میلان ، چهارشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فصل جاری در «جوزپه مه آتزا» بار دیگر با نماینده ایتالیا روبرو می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۹۹۲

به گزارش مهر، بایرن مونیخ فصل گذشته به دیدار نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد اما در آن دیدار با اینتر میلانی رو در رو شد که موفق به حذف بارسلونا شده بود. البته اینتر فصل گذشته با اینتر فصل جاری تفاوت عمده ای دارد و آن این است که این تیم مربی کارکشته ای چون خوزه مورینیو را به خدمت ندارد.

اینتر میلان در 10 بازی خانگی لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است (7 پیروزی - 3 تساوی). اینتر در این دیدار حساس مهاجم خود جیامپولو پاتزینی را به دلیل آسیب دیدگی به خدمت ندارد و از سویی در تیم بایرن، باستین شواین اشتایگر، توماس مولر و آرین روبن در سلامتی کامل به سر می برند.

آمارهای خواندنی اینتر - بایرن

این دو تیم  تا به حال 5 بار با یکدیگر بازی کرده اند که سهم هر تیم دو پیروزی بوده است.

لئوناردو برای نخستین بار است که هدایت تیمی را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بر عهده می گیرد.

ماریو گومژ، مهاجم بایرن، در چهار بازی گذشته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 6 گل به ثمر رسانده و از اینتر، ساموئل اتوئو، 7 گل زده است.

بایرن مونیخ در 12 دیدار گذشته خود در ایتالیا تنها دو بار به پیروزی رسیده است.

دیگر دیدار چهارشنبه شب را تیم های مارسی و منچستریونایتد برگزار خواهند کرد. از آخرین باری که مارسی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان راه پیدا کرد 18 سال می گذرد اما این بار وضع فرق می کند و شاگردان دیدیه دشان در نظر دارند مقابل منچستریونایتد که با مربیگری سرآلکس فرگوسن در این سال ها همواره یکی از مدعیان قهرمانی بوده، قدعلم کنند. مارسی و منچستریونایتد تاکنون دو بار با یکدیگر دیدار کرده اند که سهم هر تیم یک پیروزی بوده است.

آمارهای خواندنی مارسی - منچستریونایتد

مارسی در سال 1993 به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد اما از آن زمان تاکنون به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها راه نیافته است.

مارسی از 9 دیدار خانگی که مقابل تیم های انگلیسی انجام داده در 7 دیدار با پیروزی از زمین خارج شده است.

دیدیه دشان، مربی حال حاضر مارسی، که در سال 1993 با مارسی به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رسید با پیراهن یوونتوس 5 بار مقابل من یونایتد به میدان رفته که دو بار برده، دوبار باخته و یک بار مساوی کرده است.

یونایتد از 12 بازی گذشته در فرانسه فقط دو بار باخته و در چهار دیدار پیروز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها