فروش بلیت نوروزی اتوبوس بدون افزایش قیمت

نماینده ویژه دولت در امر حمل و نقل از آغاز فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای ایام نوروز از اول اسفندماه خبر داد و گفت: امسال برخلاف سال‌های گذشته افزایش 20 درصدی قیمت بلیت برای ایام نوروز در خطوط عادی اعمال نخواهد شد. شهریار افندی‌زاده‌زرگری در گفت‌وگو با فارس، خاطرنشان کرد: برخلاف سال‌های گذشته که حدودا 20 درصد افزایش قیمت بلیت به خاطر ترددهای یک‌سر خالی ناوگان در ایام نوروز صورت می‌گرفت، طبق برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خطوط عادی که فروش بلیت آنها از طریق اینترنتی و حضوری صورت می‌گیرد، در ایام نوروز امسال افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۳۸۶۸۴۵

نماینده ویژه دولت در امر حمل و نقل تصریح کرد: در خطوط فوق‌العاده نیز پس از 15 اسفندماه تصمیم‌گیری لازم برای میزان افزایش قیمت صورت می‌گیرد و این افزایش احتمالی قیمت به دلیل افزایش ظرفیتی است که به نظر می‌رسد در برخی مسیرها نیاز باشد اما هرگونه افزایش قیمت پس از تصویب در مجامع قانونی صورت خواهد گرفت.

افندی‌زاده خاطرنشان کرد: در واقع در ایام نوروز هیچ افزایش قیمت بلیتی برای خطوط عادی در حمل و نقل جاده‌ای اتوبوس‌، مینی‌بوس و تاکسی‌های برون‌شهری نخواهیم داشت؛ این خطوط عادی شامل خطوطی هستند که تمامی شرکت‌ها طبق برنامه در اختیار مردم قرار می‌دهند. وی از مسافران خواست هر چه سریع‌تر از طریق خرید بلیت اینترنتی یا حضور در محل پایانه‌های عمومی و سایر دفاتر، نسبت به تهیه بلیت اتوبوس اقدام کنند تا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت‌های تعاونی مسافربری بتوانند نسبت به برنامه‌ریزی مناسب، متناسب با میزان تقاضای سفر برون‌شهری، اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها