معاون اداره کل سلامت شهرداری تهران برنامه های هفته سلامت - یکم تا ششم اسفندماه جاری - را در شهر تهران ، اعلام کرد.
کد خبر: ۳۸۶۶۸۰

به گزارش ایرنا، مهدی امیری روز یکشنبه در نشست خبری در وزارت بهداشت گفت: 10 برنامه با 900 اجرا برای مناطق 22 گانه تهران در هفته ملی سلامت مردان در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری همایش های منطقه ای با موضوع آشنایی مردم با بیماری های مردان، برگزاری دوره های آموزشی با 515 عنوان برنامه، استقرار 150 پایگاه معاینه تخصصی و عمومی پزشکی رایگان و برگزاری پنج عنوان برنامه برای رفتگران شهرداری با عنوان همایش های حافظان پاکیزگی، را از جمله برنامه های شهرداری تهران به مناسبت هفته سلامت مردان برشمرد.

معاون اداره کل سلامت شهرداری خاطرنشان کرد: همچنین 105 پایگاه ارایه خدمات سلامت در سطح شهر تهران خدماتی از جمله اندازه گیری فشارخون و قند، بینایی سنجی و مشاوره های روان و تغذیه را بطور رایگان در اختیار مردم قرار می دهند.

امیری گفت: علاوه براین در پنج منطقه تهران که کارخانه های صنعتی بیشتری دارند ، پنج همایش مرتبط با سلامتی برای نیروهای آن کارخانه ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری 70 مسابقه ورزشی از جمله دارت ، دوچرخه سواری، شنا و طناب کشی در هفته سلامت مردان ، افزود: در پنج ایستگاه تندرستی نیز پنج متخصص پزشکی ورزشی حضور دارند تا توصیه های لازم را برای سلامت مردان ارایه دهند.

معاون اداره کل سلامت شهرداری یادآور شد: خانه های سلامت شهرداری تهران از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 300 هزار نفر ساعت آموزش ویژه مردان ، ارایه کرده است.

امیری خاطرنشان کرد: علاقمندان برای بهره گیری از برنامه های هفته سلامت مردان و اطلاع از محل برگزاری این برنامه ها می توانند به پایگاه اینترنتی شهرداری تهران به نشانی http://salamat.tehran.ir مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها