رئیس سازمان بازرگانی استان تهران از عرضه نامحدود مرغ گرم به قیمت 2750 تومان در بازار خبرداد و گفت: قیمت ران گوسفند 15 هزار و 900 تومان و ران گوساله 9200 تومان با قیمت تنظیم بازاری تعیین شده است. عباس قبادی در گفت‌وگو با مهر تصریح کرد: برای تامین نیاز شب عید مردم و پاسخگویی به افزایش تقاضاهای احتمالی، مرغ گرم با قیمت تنظیم بازاری 2750 تومان و مرغ منجمد با قیمت 2650 تومان عرضه می‌شود. در این میان وزارت بازرگانی به هر میزان که بازار کشش داشته باشد، مرغ به بازار تزریق می‌کند.
کد خبر: ۳۸۶۵۶۷

وی از عرضه مرغ با کیفیت در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم مواد غذایی خبرداد و افزود: مرغ در شرایط فعلی با قیمت عرضه و تقاضا در حال عرضه است و در میادین میوه و تره بار به قیمت 3050 تومان به فروش می‌رسد، این درحالی است که با عرضه مستقیم و بدون واسطه این کالای اساسی در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، قیمت به 2750 تومان کاهش یافته است.

وی با تاکید بر ضرورت کاهش قیمت تمام شده مرغ در کشور، تصریح کرد: اکنون وزارت بازرگانی ذخایر خوبی از گوشت مرغ دارد و بازار را به صورت مطمئن تنظیم خواهد کرد، بنابراین افزایشی در قیمت مرغ نخواهیم داشت.

به گفته قبادی، وزارت بازرگانی به تولیدکنندگان مرغ اعلام کرده است به هر میزان که تولیدکنندگان مرغ در اختیار داشته باشند، به قیمت 2750 تومان از آنها خریداری خواهد کرد، به این معنا که اگر تولیدکننده‌ای نتوانست تولیدات خود را در بازار بفروشد، وزارت بازرگانی به صورت تضمینی، مرغ تولیدی را با قیمت 2750 تومان از او خریداری می‌کند.

قیمت انواع گوشت تنظیم بازاری

رئیس سازمان بازرگانی استان تهران در مورد عرضه روزانه گوشت قرمز گفت: به هر میزان که بازار کشش داشته باشد، گوشت قرمز با قیمت تنظیم بازاری عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: با تدابیر وزارت بازرگانی تلاش شده تا گوشت قرمز به قیمت مناسب و پایین تر از بازار به دست مصرف کنندگان برسد. بر این اساس، ران گوسفند گرم 15900 تومان و سردست گوسفندی گرم 15500 تومان قیمت‌گذاری شده است. قبادی ادامه داد: همچنین گوشت ران گوساله گرم 9200 تومان و گوشت سردست گوساله گرم 8750 تومان در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم مواد غذایی عرضه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها