سایت ecarinsurance یک پورتال تجاری خدمات بیمه الکترونیک است که ثبت و از نهاد نظارتی خدمات مالی کشور انگلیس مجوز فعالیت را در چارچوب قوانین و مقررات بازاریابی و خدمات مالی اخذ کرده است. از طریق این وب‌سایت، بیمه‌نامه بر خط به نام ecar برای خودرو ارائه می‌شود که در تمام 7 روز هفته و 24 ساعت این بیمه‌نامه خودرو کنترل و مدیریت می‌شود. از طریق ارتباط با یک مرکز تماس (call center)‌ و سیستم تلفن خودکار درخواست بیمه‌گذار دریافت و در اسرع وقت به آن رسیدگی می‌شود. از این طریق قیمت قابل رقابت برای بیمه‌نامه خودرو طبق نیاز بیمه‌گذار پیشنهاد می‌شود و بیمه‌گذاران می‌توانند پوشش مناسب خود را انتخاب کنند.
کد خبر: ۳۸۶۴۸۰

همچنین بیمه‌نامه یک ساله استاندارد به شکل کوتاه‌مدت برای زمان یک الی 28 روز یا بیمه‌نامه انعطاف‌پذیر ماهانه براساس میزان توان مالی بیمه‌گذار برای پرداخت حق بیمه پیشنهاد می‌شود. در این نوع پوشش بیمه‌ای می‌توان برای چند راننده و چند خودرو یک بیمه‌نامه تهیه کرد، در این روش شما می‌توانید برای 4 راننده و 4 خودرو یک پوشش بیمه‌ای تهیه کنید، مشروط بر این که سن رانندگان حداقل 25 سال به بالا باشد. مشخصات این نوع پوشش بیمه‌نامه که توسط بیمه‌گذار انتخاب می‌شود برای همه خودرو‌ها در یک بیمه‌نامه درج می‌شود و بیمه‌گذار می‌تواند پوشش را برای 4 راننده روی بیمه‌نامه‌ای که مربوط به چند خودروست، تهیه کند.

بیمه‌نامه eCar به طور برخط با یک کلیک و ارزان برای خودرو قابل تهیه است. درواقع علاوه بر تهیه بیمه‌نامه مستقیم مورد نظر خود می‌توانید به کارگزاران بیمه‌ای سایر شرکت‌های بیمه دسترسی پیدا کرد. نوع دیگر بیمه‌نامه خودرو که به طور برخط به بیمه‌گذاران ارائه می‌شود بیمه خودرو برای خودروهایی است که در کسب و کار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درواقع eBusiness Car اولین بیمه‌نامه‌ای است که به طور بر خط به افرادی که از خودرو خود در کسب و کار استفاده می‌کنند، ارائه می‌شود. درواقع پیدا کردن شرکت‌های بیمه‌ای که بیمه خودرو یا بیمه خودروی کسب و کار ارائه کنند، مشکل است و بیشتر بیمه‌گران به سختی اقدام به ارائه چنین بیمه‌نامه‌هایی می‌کنند.

مهدی شهیدی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها