هفته بیست‌وسوم لیگ برتر

پرسپولیس مهمان بوشهری هاست

در شرایطی که تیم‌های صدرجدولی هفته بیست و سوم را با موفقیت پشت‌سر گذاشتند، پرسپولیسی‌ها امروز در دیداری سخت در بوشهر چاره‌ای جز شکست دادن شاهین ندارند وگرنه اختلاف امتیاز شاگردان دایی با ذوب‌آهن پیشتاز، دو رقمی باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۳۸۶۳۸۵

پرسپولیس که هفته گذشته با توقف مقابل راه‌آهن، فرصت طلایی کاهش اختلاف امتیازاتش را با صدرنشینان از دست داد، این هفته باید تلاش کند تا بیشتر از اینها از صدرنشینان عقب نیفتد. علی دایی که در این دیدار مازیار زارع را به دلیل 3 اخطاره بودن و علی عسکر، منصوری و محمد را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، مقابل تیمی قرار می‌گیرد که خطر سقوط را بیخ گوش خود احساس می‌کند.

او با اذعان به سخت بودن این دیدار گفت: خودمان را آماده کرده‌ایم تا با یک بازی خوب و هوادارپسند در بوشهر به امتیاز دلخواه خود برسیم، هر چند جلوی شاهین و هواداران پرشورش کار سختی در پیش داریم، اما باید به دنبال 3 امتیاز باشیم.

در مقابل حمید استیلی که باید مقابل تیم سابقش قرار گیرد، درباره این بازی گفت: هم ما و هم پرسپولیس به 3 امتیاز نیاز مبرم داریم. در دیدار رفت 2 بر یک به پرسپولیس باختیم، اما آن‌قدر خوب بازی کردیم که حتی علی دایی نیز از بازی شاهین تعریف کرد. وی در مورد این ‌که تفاوت پرسپولیس کنونی با پرسپولیس نیم‌فصل اول چیست و این‌ که این تیم اکنون در شرایط بدی در جدول قرار دارد، گفت: پرسپولیس هیچ‌وقت کوچک نمی‌شود و همیشه تیم بزرگی بوده و خواهد بود، اما آنچه مسلم است این‌که در بوشهر همه طرفدار شاهین هستند و ما می‌خواهیم هر 3 امتیاز مسابقه را در حضور تماشاگران خود بگیریم.هفته بیست و سوم لیگ برتر با تک بازی امروز شاهین و پرسپولیس به پایان می‌رسد. این بازی ساعت 15 با سوت هدایت ممبینی در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها