آدم‌رباها نوجوان ربوده شده را در کوه زندانی کرده بودند

اخاذی یک میلیارد تومانی برای آزادی پسر نوجوان

5 عضو باندی که با ربودن پسری نوجوان در شیراز قصد اخاذی یک میلیارد تومانی از والدینش را داشتند، در استان سیستان و بلوچستان دستگیر شدند. به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته پسری 15 ساله به نام علی وقتی پس از تعطیلی مدرسه به خانه بازنگشت، والدینش نگران شده و از مسوولان مدرسه سراغ او را گرفتند و اطلاع یافتند او به مدرسه نرفته است. آنها پس از جستجوی ناموفق با حضور در پلیس آگاهی شیراز گم شدن پسرشان را اطلاع دادند. در حالی که جستجوهای پلیسی برای پیدا کردن پسر گمشده آغاز شده بود، مردی ناشناس با خانواده دانش‌آموز تماس گرفت و با اشاره به این که فرزند آنها را ربوده، برای آزادی‌اش یک میلیارد تومان پول خواست.
کد خبر: ۳۸۶۲۸۴

ماموران وقتی از این موضوع باخبر شدند، ضمن آموزش به خانواده شاکی از آنها خواستند تا در محل ملاقات با رباینده حضور یابند.

با این حال مرد آدم‌ربا چند بار در تماس با خانواده شاکی قرار ملاقات را تغییر داد و در محل‌های قرار نیز حاضر نشد.

ماموران به تحقیقات خود ادامه دادند تا این که سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد، آدم‌رباها پسر ربوده شده را به ارتفاعات فاریاب شهر زاهدان منتقل و او را در این محل زندانی کرده‌اند. به این ترتیب ماموران عازم شهر زاهدان شدند و با هماهنگی ماموران آگاهی سیستان و بلوچستان در قالب 3 گروه عملیاتی، روز گذشته ارتفاعات فاریاب را محاصره کردند.

ماموران از آدم‌رباها خواستند تا تسلیم شوند، اما آنها تهدید می‌کردند اگر ماموران از محل دور نشوند، گروگان نوجوان را به قتل می‌رسانند، تا این که سرانجام خود را تسلیم کردند.

ماموران با دستگیری 5 مرد آدم‌ربا، پسر ربوده شده را که دست و پایش با زنجیر بسته شده بود، نجات دادند.

متهمان در بازجویی اعتراف کردند که از چندی پیش با اطلاع از وضع مالی خانواده شاکی، پسر دانش‌آموز را در راه مدرسه با تهدید چاقو ربوده و با انتقال به ارتفاعات شهر فاریاب، زندانی کردند تا از خانواده‌‌اش یک میلیارد تومان اخاذی کنند.

بنا بر این گزارش، 5 مرد آدم‌ربا با قرار قانونی روانه زندان شدند. پسر نجات یافته هم تحویل خانواده‌اش شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها