دستگیری دامادی که اسیدپاش اجیر کرده بود

داماد جوان وقتی به اتهام اسیدپاشی دستگیر شد، ادعا کرد به خاطر انتقام‌گیری از همسر خود، مردی را برای پاشیدن اسید به چهره خواهرزنش اجیر کرده است.
کد خبر: ۳۸۶۱۰۵

به گزارش «جام‌جم»، اوایل آذرماه مردی با حضور در وقت کشیک دادسرای ناحیه 2 تهران از مرد غریبه‌ای که به چهره خواهر جوانش اسید پاشیده بود، شکایت کرد. شاکی در تشریح ماجرا به بازپرس طوفانی گفت: صبح روز حادثه خواهر 27 ساله‌ام نزدیکی محل کارش از سوی موتورسواری ناشناس با اسید مورد حمله قرار گرفت و اکنون در بیمارستان تحت مداواست. در پی اظهارات این مرد، پرونده‌ای تشکیل شد و در اختیار ماموران اداره 16 آگاهی تهران قرار گرفت.

مرد موتورسوار، اسیدپاش بود

با تحقیق از دختر مصدوم که صورت و بخش‌هایی از بدنش سوخته بود، معلوم شد مرد غریبه‌ای قبل از وقوع حادثه، او را به اسم صدا زده و وقتی دختر جوان سرش را برگردانده، مرد موتورسوار که کلاه کاسکت به سر داشته، با اسید به وی حمله‌ور و متواری شده است. به این ترتیب ماموران، تحقیقات خود را آغاز کردند و پس از بازجویی از چند زن و مرد که با دختر جوان اختلاف داشتند، احتمال دادند مرد موتورسوار به قصد انتقام‌گیری از دختر جوان یا خانواده‌اش اسیدپاشی کرده است.

ماموران در ادامه متوجه شدند داماد خانواده چند روز قبل از حادثه اسیدپاشی از سوی اقوام همسرش مورد حمله قرار گرفته و زخمی شده و از آن روز به بعد به خانه‌اش نرفته است. ماموران با ظنین شدن به داماد خانواده، او را به مرکز پلیس احضار کردند، ولی وی از حضور در مرکز پلیس خودداری کرد. به همین دلیل داماد خانواده به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت تا این که داماد فراری در تماس با همسرش درباره وضعیت پرونده قضایی خواهرش پرسید و تهدید کرد ماجرا را با کسی در میان نگذارد، در غیر این صورت به چهره‌اش اسید می‌پاشد.

شکایت از شوهر به خاطر تهدید به اسیدپاشی

زن جوان با شنیدن حرف‌های شوهرش به پلیس آگاهی تهران مراجعه و از شوهرش شکایت کرد. ماموران در بازجویی از این زن متوجه شدند، شوهرش بارها او را کتک زده و به مرگ تهدید کرده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد تا این که اوایل هفته جاری داماد فراری با همسرش تماس گرفت و تهدید کرد به بوستانی در شمال غرب تهران بیاید، در غیر این صورت اعضای خانواده‌اش را به قتل می‌رساند.ماموران نیز وارد عمل شده و بوستان محل قرار زن جوان با متهم فراری را محاصره کردند.

در همین موقع متهم که متوجه حضور ماموران در آن حوالی شده بود، از محل گریخت، اما ماموران او را تعقیب و با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح به وی شلیک کردند و به فرارش پایان دادند.

متهم در بازجویی اعتراف کرد خودش مرتکب اسیدپاشی نشده، بلکه به خاطر اختلاف با همسرش مردی را برای اسیدپاشی اجیر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها