اخبار

سیستم «شماره سریال» برای بازی‌های PS3

حتما اطلاع دارید که نهایتا کنسول PS3 که تنها کنسول هک نشده موجود در بازار بود نیز هک شد و به تبع آن می‌شود بازی‌های کپی شده را روی آن اجرا کرد، اما به تازگی مسوولان کنسول PS3 تصمیم گرفته‌اند که برای بازی‌های این کنسول شماره سریال‌هایی اختصاص دهند. به این گونه که تمام بازی‌های جدیدی که عرضه می‌شود شماره سریالی همراه آنها وجود دارد که اجرا شدن بازی نیاز به وارد کردن سریال دارد. البته بیشتر از 5 بار نمی‌توان این سریال را وارد کرد به همین دلیل دیگر امکان کرایه کردن بازی‌های PS3 نیز از بین می‌رود.
کد خبر: ۳۸۵۸۶۷

PSP2 به صورت رسمی معرفی شد

شرکت ســونی در یک کنفرانس خبری کنســول دستی جدید خود را که ادامه‌دهنده راه PSP است را معرفی کرد. این کنسول که فعلا با نام NGP شناخته شده است سخت‌افزاری فوق‌العاده قدرتمند در ابعاد یک کنسول دستی دارد. سخت‌افزاری که حدودا 4 برابر سایر کنسول‌های دستی قدرت دارد و باعث می‌شود که بتواند بازی‌هایی که نیاز به منابع قدرتمند دارد را به راحتی اجرا کند. همچنین این بار Sony به فکر اضافه کردن قابلیت‌های مختلف به کنسول دستی خود بوده و علاوه بر دو دوربین، از صفحه قابل لمس در جلو و یک Touch Pad در پشت کنسول استفاده کرده است این محصول در کریسمس سال 2011 به بازار خواهد آمد.

تاریخ عرضه مورتال کامبت اعلام شد

بازی مورتال کمبت در تمام کنسول‌ها همیشه طرفداران زیادی داشته است. پس از غیبت طولانی این بازی حالا استودیو Netherrealm تصمیم گرفته است نسخه جدید آن را برای 2 کنسول Xbox 360 و PS3 منتشر کند. اکثر شخصیت‌های بازی در آن وجود دارند به علاوه شخصیت‌های جدید وجود دارند که می‌توانید با دانلود کردن آنها به بازی اضافه شوند. سازندگان زمان عرضه بازی را 19 آوریل که مطابق با 7 اردیبهشت 1390 است، اعلام کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها